No shitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke. Maar Siggy >>>>>> de Jong .
Mja, vind ik dus niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke. Maar Siggy >>>>>> de Jong .
Ik zeg niet dat we helemaal geen spel kunnen maken, maar het wordt gewoon moeilijker dat soort wedstrijden. Je hoeft maar een team als Graafschap te krijgen die niet wil voetballen wat gewoon niet te doen is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PAOK dan? Plus het is voorbereiding, Dick heeft ze scherp gemaakt
Oke. Ik vind Siggy juist een geweldenaar, echt een kluivert.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, vind ik dus niet.
De Jong wordt echt onderschat in de spits. Ik vind dat echt een geweldenaar.
Hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. Ik vind Siggy juist een geweldenaar, echt een kluivert.
Sulejmani is nog helemaal niks zeker over, ik snap sowieso niet dat dat 2e gesprek zo lang op zich wacht. Als Sulejmani zegt van joh krijg de tering lekker dan zit je mooi met een probleem. Hij moet eerst verlengen anders gaat hij gewoon niet spelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:29 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens mensen die steeds Sana willen in de basis, als Sulejmani fit is wil ik hem gewoon in de basis.
Dat probleem heeft elke team, Strootman gaf toe dat dat vorig seizoen niet goed ging. Dick zal er vast op getraind hebben. Maar zondag laat zien of het verbeterd isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat we helemaal geen spel kunnen maken, maar het wordt gewoon moeilijker dat soort wedstrijden. Je hoeft maar een team als Graafschap te krijgen die niet wil voetballen wat gewoon niet te doen is.
Niet dus.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar zondag laat zien of het verbeterd is
Dick is echt geen wonder coach. Mensen vergeten volgens mij zijn AZ tijd. Ben gewoon nu beetje kritisch, omdat tegen Ajax ook stress wedstrijd werd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat probleem heeft elke team, Strootman gaf toe dat dat vorig seizoen niet goed ging. Dick zal er vast op getraind hebben. Maar zondag laat zien of het verbeterd is
Nee ik bedoel meer; je kan dat na één competitiewedstrijd niet bepalen. Ongeacht de uitslag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je ook alle uitslagen doorgeven? Heb ik eindelijk een goeie toto
Mocht Toivonen weggaan dan moet er eens goeie man achterin komen... Dat is gewoon het probleemquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dick is echt geen wonder coach. Mensen vergeten volgens mij zijn AZ tijd. Ben gewoon nu beetje kritisch, omdat tegen Ajax ook stress wedstrijd werd.
Klopt, maar je kan wel zien of er wat vooruitgang is als je het gaat vergelijken met vorig seizoen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer; je kan dat na één competitiewedstrijd niet bepalen. Ongeacht de uitslag.
Maar we hebben achterin nu gewoon te veel om weer een extra te halen. We hebben nog steeds Vukovic.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mocht Toivonen weggaan dan moet er eens goeie man achterin komen... Dat is gewoon het probleem
2005,2006,2007. Werd PSV weggespeeld door Ajax. Wie werd er al die jaren kampioen ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:38 schreef mrstylo het volgende:
Ik weet nog toen AZ onder Koeman Heerenveen helemaal van de mat tikte tijdens Super Cup en toen dacht iedereen ook dat AZ makkelijk kampioen werd. Nu zegt het gewoon nog niets.
Daarom. Ik weet nog dat iedereen constante postte "WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE ZESDE!"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:38 schreef mrstylo het volgende:
Ik weet nog toen AZ onder Koeman Heerenveen helemaal van de mat tikte tijdens Super Cup en toen dacht iedereen ook dat AZ makkelijk kampioen werd. Nu zegt het gewoon nog niets.
Nee hoor. Dat zie je pas na enkele wedstrijden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan wel zien of er wat vooruitgang is als je het gaat vergelijken met vorig seizoen.
Bouma ook voor 2 jaar.. Gaan nog leuke jaren wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar we hebben achterin nu gewoon te veel om weer een extra te halen. We hebben nog steeds Vukovic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |