En om daar nog even op in te haken: de grootste hoeveelheid seizoenskaarthouders na Ajax is Feijenoord. De grootste hoeveelheid Eredivisie Live kijkers na Ajax is Feijenoord.quote:Op zondag 23 december 2012 18:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Het tweede onderzoek baseert zich op de prestaties van de afgelopen (5?) jaar en verdeelt op basis daarvan de tv-gelden. Verder wordt in dat onderzoek juist aangetoond dat Feyenoord meer fans kent dan Fc Twente. (Wat ook logisch is, en ieder weldenkend mens weet, overal kom je namelijk Feyenoorders tegen).
In tegenstelling tot jou natuurlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 18:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar je bent natuurlijk niet helemaal objectief hè
Ik ben niet subjectief inzake hoe goed "uitstraling" te operationaliseren is?quote:Op zondag 23 december 2012 18:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar je bent natuurlijk niet helemaal objectief hè
Typefout, het moet 16.6% zijn, anders kom je boven de 100% uitquote:Op zondag 23 december 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
26,6% is meer dan 21,7%. Daarbij 7,6 miljoen fansgeloof je het zelf? Ik ben niet ondervraagd oid voor dat onderzoek.
Betrouwbare bron waar men cijfers verkeerd schrijftquote:Op zondag 23 december 2012 18:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Typefout, het moet 16.6% zijn, anders kom je boven de 100% uit
Twente meer fans dan Feyenoordquote:Op zondag 23 december 2012 18:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nog net niet erger dan de supporters van Vitesse daarzo.quote:Op zondag 23 december 2012 18:31 schreef Dekatria het volgende:
Overigens, Twentedaar gaan ze allemaal al naar huis als het 1-1 staat tegen PEC Zwolle.
Jij roept wel van alles over dat je doctor wordt en uitstraling kan meten, van jouw heb ik nog geen enkele bron gezien waarin je aantoont dat Feyenoord ''meer uitstraling'' heeft of een grotere aanhang.quote:Op zondag 23 december 2012 18:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Betrouwbare bron waar men cijfers verkeerd schrijft.
Flikker toch op idioot.
Waarvoor moet je iedereen altijd uitschelden ? Je zit toch zelf ook te trollen bij PSV, Ajx en Vitesse ?quote:Op zondag 23 december 2012 18:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Betrouwbare bron waar men cijfers verkeerd schrijft.
Flikker toch op idioot.
Ik troll niet.quote:Op zondag 23 december 2012 18:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarvoor moet je iedereen altijd uitschelden ? Je zit toch zelf ook te trollen bij PSV, Ajx en Vitesse ?
En hoe weet je zo goed dat dat een typefout betreft, en alle andere cijfers wél juist zijn? Wellicht zit de typefout ergens anders?quote:Op zondag 23 december 2012 18:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat ik meega in deze extreem slechte trollerij, vergis je je.quote:Op zondag 23 december 2012 18:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij roept wel van alles over dat je doctor wordt en uitstraling kan meten, van jouw heb ik nog geen enkele bron gezien waarin je aantoont dat Feyenoord ''meer uitstraling'' heeft of een grotere aanhang.
Ik troll niet, ik heb een andere mening, maar ik heb wel bronnen om mijn mening te onderbouwen. De rest hier scheld maar wat, zegt dat ik moet oprotten, of komt voortdurend met het argument: ''ons stadion is wel mooier'', wat natuurlijk waar is, maar geen reet te maken heeft met het voetbal van Feyenoord.quote:Op zondag 23 december 2012 18:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarvoor moet je iedereen altijd uitschelden ? Je zit toch zelf ook te trollen bij PSV, Ajx en Vitesse ?
Mij aanspreken op het feit dat ik niet 'objectief' ben over in hoeverre "uitstraling" te operationaliseren is (lolwtf, waarom zou iemand daar ooit aan twijfelen überhaupt), maar zelf met bronnen komen met cijfers die bij elkaar opgeteld boven de 100% uitkomen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En hoe weet je zo goed dat dat een typefout betreft, en alle andere cijfers wél juist zijn? Wellicht zit de typefout ergens anders?
quote:Op zondag 23 december 2012 18:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik troll niet, ik heb een andere mening, maar ik heb wel bronnen om mijn mening te onderbouwen. De rest hier scheld maar wat, zegt dat ik moet oprotten, of komt voortdurend met het argument: ''ons stadion is wel mooier'', wat natuurlijk waar is, maar geen reet te maken heeft met het voetbal van Feyenoord.
Volgens mij quote je verkeerd HMF.quote:Op zondag 23 december 2012 18:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mij aanspreken op het feit dat ik niet 'objectief' ben over in hoeverre "uitstraling" te operationaliseren is (lolwtf, waarom zou iemand daar ooit aan twijfelen überhaupt), maar zelf met bronnen komen met cijfers die bij elkaar opgeteld boven de 100% uitkomen.
Goed werk man![]()
.
Jouw bronnen zijn van eenzelfde geloofwaardigheid als op een briefje schrijven:quote:Op zondag 23 december 2012 18:33 schreef Shreyas het volgende:
Ik troll niet, ik heb een andere mening, maar ik heb wel bronnen om mijn mening te onderbouwen
Je had wel gezien dat het een Feyenoordwebsite is hè?quote:Op zondag 23 december 2012 18:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mij aanspreken op het feit dat ik niet 'objectief' ben over in hoeverre "uitstraling" te operationaliseren is (lolwtf, waarom zou iemand daar ooit aan twijfelen überhaupt), maar zelf met bronnen komen met cijfers die bij elkaar opgeteld boven de 100% uitkomen.
Goed werk man![]()
.
Maar op mij ga je niet in terwijl ik je beweringen duidelijk ontkracht.quote:Op zondag 23 december 2012 18:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik troll niet, ik heb een andere mening, maar ik heb wel bronnen om mijn mening te onderbouwen. De rest hier scheld maar wat, zegt dat ik moet oprotten, of komt voortdurend met het argument: ''ons stadion is wel mooier'', wat natuurlijk waar is, maar geen reet te maken heeft met het voetbal van Feyenoord.
Nee ik ging met je mening mee, het komt er alleen verbitterd uit.quote:Op zondag 23 december 2012 18:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij quote je verkeerd HMF.
Is dat de officiele Feyenoord website? Het is enkel een site die Feyenoord berichten overneemt. Onlangs dat stukje van Achahbar gezien in voetbalprimeur? Daar maken ze een korte vermelding van, ze nemen enkel over.quote:Op zondag 23 december 2012 18:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je had wel gezien dat het een Feyenoordwebsite is hè?
Feyenoord.network.to, goede bron manquote:Op zondag 23 december 2012 18:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je had wel gezien dat het een Feyenoordwebsite is hè?
En De_Kromme.quote:Op zondag 23 december 2012 18:37 schreef Helpmefok het volgende:
Is het anders geen idee als we, zegmaar....
Gewoon niet meer reageren op de mongloïde users Shreyas en Devv?
Ieder ondervraagde mocht 3 teams kiezen wie ze een warm hart aan toedragen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
26,6% is meer dan 21,7%. Daarbij 7,6 miljoen fansgeloof je het zelf? Ik ben niet ondervraagd oid voor dat onderzoek.
Iedereen is fan van 3 teamsquote:Op zondag 23 december 2012 18:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ieder ondervraagde mag 3 teams kiezen wie ze een warm hart aan toedragen.
Dus totaal geen relevante onderbouwing voor "fan zijn", of "Supporter zijn".. Elke onderzoeker zal onderbouwen dat "Sympathie hebben" een compleet andere operationalisering heeft dan "Supporter zijn van", en dat de resultaten hiervan niet relevant zijn, zelfs geen INDICATIE zijn, voor de aantallen supporters of fans die een club heeft.quote:Op zondag 23 december 2012 18:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee je moet aangeven welke clubs je sympatie hebben.
Wat natuurlijk totaal voorbij gaat aan het begrip 'fan' of 'supporter'. Voor mij is er altijd maar 1 club geweest, en sinds 2 jaar is daar AFC Wimbledon bij gekomen. Dan houdt het wel op hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 18:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee je moet aangeven welke clubs je sympatie hebben.
Fucking. Dit.quote:Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat natuurlijk totaal voorbij gaat aan het begrip 'fan' of 'supporter'. Voor mij is er altijd maar 1 club geweest, en sinds 2 jaar is daar AFC Wimbledon bij gekomen. Dan houdt het wel op hoor.
Ajax was bij de meeste mensen nummer 1.quote:Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dus totaal geen relevante onderbouwing voor "fan zijn", of "Supporter zijn".. Elke onderzoeker zal onderbouwen dat "Sympathie hebben" een compleet andere operationalisering heeft dan "Supporter zijn van", en dat de resultaten hiervan niet relevant zijn, zelfs geen INDICATIE zijn, voor de aantallen supporters of fans die een club heeft.
Nee, dat gaat het niet. Ik heb dat onderzoek. Lul niet zo verschrikkelijk dom.quote:Op zondag 23 december 2012 18:42 schreef Shreyas het volgende:
lk begrijp niet waarom iedereen zich vasthoudt aan die CPM link.
Deze link: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165503 gaat over het aantal fans
7,6 miljoen fans in Nederlandquote:Op zondag 23 december 2012 18:42 schreef Shreyas het volgende:
Deze link: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165503 gaat over het aantal fans
De CPM zegt slechts iets over het imago van de club, dat gemeten wordt én consequenties heeft voor de tv-gelden die een club krijgt. Daarbij is het gewoon een feit dat PSV en Twente boven Feyenoord staan en dus meer tv-gelden krijgen.
# Club - CPM-puntenquote:Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, dat gaat het niet. Ik heb dat onderzoek. Lul niet zo verschrikkelijk dom.. Een nieuwsbron die totaal niet aansluit bij je beweringen tenzij je heel selectief leest als bron gebruiken is al achterlijk.
Maar dan nog beweren dat het onderzoek daar relatie toe heeft... Godverdomme zeg.
Nog zoiets: de onderzoeksresultaten zijn gegeneraliseerd naar een 100% van de populatie. Dit wordt altijd gedaan om de verhoudingen binnen een land te zien, maar zijn natuurlijk nooit realistische cijfers. Immers, lang niet iedereen houdt van voetbal, sommige leeftijdsgroepen weten niet eens wat voetbal is, en een steekproef is vanzelfsprekend NOOIT valide te generaliseren naar 100% van de bevolking.quote:Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
7,6 miljoen fans in NederlandDOe normaal joh, denk jij dat vrouwen iets van voetbal weten ofzo? Neem jij dit soort dingen als goede maatstaaf?
quote:Op zondag 23 december 2012 18:42 schreef Shreyas het volgende:
De CPM zegt slechts iets over het imago van de club, dat gemeten wordt én consequenties heeft voor de tv-gelden die een club krijgt. Daarbij is het gewoon een feit dat PSV en Twente boven Feyenoord staan en dus meer tv-gelden krijgen.
Ok je mag best je vraagtekens zetten bij die onderzoeken. Maar er komt geen enkel onderzoek, bron of bewijs van jouw kant waarin het tegendeel wordt bewezen. Waar baseer jij het op dat Feyenoord meer supporters heeft (los van je onderbuikgevoelens). Waarop baseer jij dat de aanhang van Twente minder trouw is aan hun club?quote:Op zondag 23 december 2012 18:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog zoiets: de onderzoeksresultaten zijn gegeneraliseerd naar een 100% van de populatie. Dit wordt altijd gedaan om de verhoudingen binnen een land te zien, maar zijn natuurlijk nooit realistische cijfers. Immers, lang niet iedereen houdt van voetbal, sommige leeftijdsgroepen weten niet eens wat voetbal is, en een steekproef is vanzelfsprekend NOOIT valide te generaliseren naar 100% van de bevolking.
Kortom: onderzoeksgegevens die 'interessant zijn for muh foetbalsaaitjuh' zijn daar opgepent, de daadwerkelijke inhoud van het onderzoek ontgaat ze compleet. Niets nieuws natuurlijk, jammer genoeg heb je altijd debielen die dit soort berichten lezen en ze nog als geloofwaardig bestempelen ook.
Je denkt serieus dat ik op je in ga? Lol.quote:Op zondag 23 december 2012 18:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok je mag best je vraagtekens zetten bij die onderzoeken. Maar er komt geen enkel onderzoek, bron of bewijs van jouw kant waarin het tegendeel wordt bewezen. Waar baseer jij het op dat Feyenoord meer supporters heeft (los van je onderbuikgevoelens).
[quote]Waarop baseer jij dat de aanhang van Twente minder trouw is aan hun club?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |