Zondag, de overgang van oud naar nieuw....quote:Op woensdag 26 december 2012 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GemistIs het nog ergens terug te zien?
Boelers zijn 'tquote:Op woensdag 26 december 2012 10:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zondag, de overgang van oud naar nieuw....
Ze geven mooie tijdstippen zoals je gemerkt hebt.![]()
Nee niet gezien, want geen EL en zat bij familie.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb jij 'm gezien en wat vond je ervan?
En ja ik ben een aandachtshoer.
Als we daar toch eens Pellé hadden gehad manquote:Op woensdag 26 december 2012 14:53 schreef Grifte het volgende:
Herhaling Feijenoord - Dynamo Kiev nu op EL, net die kans van Schaken op de paal
Niet de enige kans die wedstrijdquote:Op woensdag 26 december 2012 14:53 schreef Grifte het volgende:
Herhaling Feijenoord - Dynamo Kiev nu op EL, net die kans van Schaken op de paal
Waarderen doen ze hard werk niet echt bij EL.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De docu van Guidetti is er zondagavond nog op, om half 9. Ook inderdaad op 0:00 op 1 jan, hoe ze het verzinnen ook.
Koningenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Zit nu in Lanzarote, liep met een Feyenoord shirt door het hotel, zit daar een gastje van nog geen 2 jaar op de arm van z'n pa, ziet mijn shirt, wijst en brabbelt tegen z'n pa: Feyenoord!
Wat een baas
Fernandez en De Teen die samen op de keeper afgaanquote:Op woensdag 26 december 2012 15:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet de enige kans die wedstrijd
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het trouwens nogsteeds onwerkelijk dat Roy Makaay bij ons heeft gespeeld
Lijkt me heerlijk om een speler als Lamprou in je team te hebbe.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het trouwens nogsteeds onwerkelijk dat Roy Makaay bij ons heeft gespeeld
@4:27 mooie referentie aan Fernandezquote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Hadden we nu Drenthe maar gehad. Boetiüs rechts, Drenthe links.quote:Op donderdag 27 december 2012 08:59 schreef foetre het volgende:
Voorlopig geen schaken meer.Wie nu op de vleugels?Toch geen verhoek he
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)ele-liesoperatie.htm
Je zou Boetius op rechts kunnen zetten en dan Tonny op links. Vormer op de plek van Tonny.quote:Op donderdag 27 december 2012 08:59 schreef foetre het volgende:
Voorlopig geen schaken meer.Wie nu op de vleugels?Toch geen verhoek he
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)ele-liesoperatie.htm
Ik heb het drie weken geleden gesmst aan Happel: de voornaamste reden die zowel Pellé als Guidetti mij voorlegden waarom zij zulke grote stappen maakten in het veldspel na een aantal 'inkomwedstrijdjes', was hun begeleiding door onze Roy.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Ja laten we vooral Tonny gaan verneukenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:02 schreef BMI het volgende:
[..]
Je zou Boetius op rechts kunnen zetten en dan Tonny op links. Vormer op de plek van Tonny.
Tonny kan daar spelen hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 09:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja laten we vooral Tonny gaan verneuken. Plemp er dan Goossens of Cissé neer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |