Zondag, de overgang van oud naar nieuw....quote:Op woensdag 26 december 2012 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GemistIs het nog ergens terug te zien?
Boelers zijn 'tquote:Op woensdag 26 december 2012 10:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zondag, de overgang van oud naar nieuw....
Ze geven mooie tijdstippen zoals je gemerkt hebt.![]()
Nee niet gezien, want geen EL en zat bij familie.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb jij 'm gezien en wat vond je ervan?
En ja ik ben een aandachtshoer.
Als we daar toch eens Pellé hadden gehad manquote:Op woensdag 26 december 2012 14:53 schreef Grifte het volgende:
Herhaling Feijenoord - Dynamo Kiev nu op EL, net die kans van Schaken op de paal
Niet de enige kans die wedstrijdquote:Op woensdag 26 december 2012 14:53 schreef Grifte het volgende:
Herhaling Feijenoord - Dynamo Kiev nu op EL, net die kans van Schaken op de paal
Waarderen doen ze hard werk niet echt bij EL.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De docu van Guidetti is er zondagavond nog op, om half 9. Ook inderdaad op 0:00 op 1 jan, hoe ze het verzinnen ook.
Koningenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Zit nu in Lanzarote, liep met een Feyenoord shirt door het hotel, zit daar een gastje van nog geen 2 jaar op de arm van z'n pa, ziet mijn shirt, wijst en brabbelt tegen z'n pa: Feyenoord!
Wat een baas
Fernandez en De Teen die samen op de keeper afgaanquote:Op woensdag 26 december 2012 15:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet de enige kans die wedstrijd
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het trouwens nogsteeds onwerkelijk dat Roy Makaay bij ons heeft gespeeld
Lijkt me heerlijk om een speler als Lamprou in je team te hebbe.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het trouwens nogsteeds onwerkelijk dat Roy Makaay bij ons heeft gespeeld
@4:27 mooie referentie aan Fernandezquote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Hadden we nu Drenthe maar gehad. Boetiüs rechts, Drenthe links.quote:Op donderdag 27 december 2012 08:59 schreef foetre het volgende:
Voorlopig geen schaken meer.Wie nu op de vleugels?Toch geen verhoek he
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)ele-liesoperatie.htm
Je zou Boetius op rechts kunnen zetten en dan Tonny op links. Vormer op de plek van Tonny.quote:Op donderdag 27 december 2012 08:59 schreef foetre het volgende:
Voorlopig geen schaken meer.Wie nu op de vleugels?Toch geen verhoek he
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)ele-liesoperatie.htm
Ik heb het drie weken geleden gesmst aan Happel: de voornaamste reden die zowel Pellé als Guidetti mij voorlegden waarom zij zulke grote stappen maakten in het veldspel na een aantal 'inkomwedstrijdjes', was hun begeleiding door onze Roy.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Ja laten we vooral Tonny gaan verneukenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:02 schreef BMI het volgende:
[..]
Je zou Boetius op rechts kunnen zetten en dan Tonny op links. Vormer op de plek van Tonny.
Tonny kan daar spelen hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 09:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja laten we vooral Tonny gaan verneuken. Plemp er dan Goossens of Cissé neer.
Of achabar op de vleugels dat gebeurd ook bij Jong Feyenoordquote:Op donderdag 27 december 2012 09:02 schreef BMI het volgende:
[..]
Je zou Boetius op rechts kunnen zetten en dan Tonny op links. Vormer op de plek van Tonny.
Die jongen kan praktisch op elke aanvallende- en middenvelderspositie. Dat maakt het, net als Indi op de LB, nog geen goed idee.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:04 schreef BMI het volgende:
[..]
Tonny kan daar spelen hoor
Heeft een goede voorzet in zijn benen.
Soms moet je een beetje passen en meten.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die jongen kan praktisch op elke aanvallende- en middenvelderspositie. Dat maakt het, net als Indi op de LB, nog geen goed idee.
Ja en in het geval van de verdediging met Mathijsen centraal en BMI op linksback is het een erg goed idee. Daar zijn we namelijk 100 keer sterker door dan met Nelomquote:Op donderdag 27 december 2012 09:05 schreef BMI het volgende:
[..]
Soms moet je een beetje passen en meten.
Het heeft even wat tijd gekost met de verdediging staat nu als een huis (behalve bij dode spelmomenten dan).quote:Op donderdag 27 december 2012 09:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja en in het geval van de verdediging met Mathijsen centraal en BMI op linksback is het een erg goed idee. Daar zijn we namelijk 100 keer sterker door dan met Nelomop linksback en BMI centraal. Vrij was ook teveel zoekende met BMI naast zich.
Als je Vilhena weghaalt kun je Clasie net zo goed aan de zijkant zetten. Die jongen ging sinds het oprotten van Leerdam eindelijk weer eens vooruit.
Eens. Maar je moet wel gek zijn wil je dan Vilhena gaan weghalen van het middenveld, sinds men op het middenveld hartstikke zoekende is.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:08 schreef BMI het volgende:
[..]
Het heeft even wat tijd gekost met de verdediging staat nu als een huis (behalve bij dode spelmomenten dan).
Logischte optie ook als Goossens geblesseerd is.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:11 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Koeman zal toch wel met Wesley starten denk ik.
Die Verhoek maakt op mij nog geen beste indruk. Zeker tegen Ajax zal het een aderlating zijn dat Schaken er niet is.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Logischte optie ook als Goossens geblesseerd is.
Abdellaoui kan er toch ook spelen ?quote:Op donderdag 27 december 2012 09:16 schreef foetre het volgende:
Heeft city niet nog een leuke vleugelspeler te huur
Op niveau excelsior mischienquote:Op donderdag 27 december 2012 09:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
Abdellaoui kan er toch ook spelen ?
Ik vond hem goed!quote:Op woensdag 26 december 2012 10:18 schreef Helpmefok het volgende:
[quote]Zo. Wat vond men van "The goalden year"?
Ik ben benieuwd!quote:En dan te bedenken dat het werk van Leonardo (de HK'er) nog tien keer mooier wordt
Laat Staan HMF docu 2.0, over de supporter en de 'religie' Feijenoord.
Thanx, die had ik nog niet gezien!quote:
En in die paar jaar ook echt een Feyenoorder geworden, woont nog steeds hier, traint natuurlijk ook bij Feyenoord en je ziet hem veel in "het Rotterdamse"quote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Ik vond hem tegen FC Groningen wel gretig overkomen toen hij inviel, dat is wel eens anders geweest.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:16 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Die Verhoek maakt op mij nog geen beste indruk. Zeker tegen Ajax zal het een aderlating zijn dat Schaken er niet is.
leeft Cisse nog dan ?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:11 schreef Slobeend het volgende:
Boetius rechts, Cisse links, niets mis mee.
Tegen Heerenveen ook wel, ik verwacht nog wel wat meer van Verhoek eigenlijk. Helemaal geen probleem als hij de komende maand mag starten.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vond hem tegen FC Groningen wel gretig overkomen toen hij inviel, dat is wel eens anders geweest.
Eens. Ik ben sowieso niet zo negatief over Sisse (mits fitquote:Op donderdag 27 december 2012 11:11 schreef Slobeend het volgende:
Boetius rechts, Cisse links, niets mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |