Eens.quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef Slobeend het volgende:
Als Bakkal strafschoppen had mogen nemen had hij ook makkelijk op 10 goals gestaan. Immers blijft matig.
dus bakkal vond jij ook matig?quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef Slobeend het volgende:
Als Bakkal strafschoppen had mogen nemen had hij ook makkelijk op 10 goals gestaan. Immers blijft matig.
Bakkal is niet gelijkwaardig aan Immers. Bakkal is geen geweldenaar, maar absoluut beter dan Immers en niet zo'n beetje ook.quote:Op maandag 24 december 2012 22:32 schreef ace_eleven het volgende:
Ik zou Bakkal ook wel weer graag terug zien hoor. Speelde behoorlijk verdienstelijk, al vond hem niet heel vaak opvallend spelen..
Zou best wel prima zijn als je zowel Bakkal als Immers tot je beschikking hebt, dat is nou groei in de breedte, gewoon een kwalitatief gelijkwaardige speler op de bank hebben. Als we nu Immers verliezen door schorsing of blessure moet je weer gaan schuiven, in dat geval niet(alleen zal Bakkal wel met minder salaris genoegen moeten nemen..)
Ik denk dat Clasie en Vihena overlopen zouden worden met een type Bakkal voor zich. Immers past perfect bij dit systeem, ook gewoon tot aan de cornervlag mee verdedigen. Voetbaltechnisch is Bakkal veel beter, maar ik betwijfel of Bakkal in dit Feyenoord zou renderen. Vilhena is nog niet klaar om de rol van El Ahmadi op te vangen, dus zie ik liever Immers dan Bakkal.quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bakkal is niet gelijkwaardig aan Immers. Bakkal is geen geweldenaar, maar absoluut beter dan Immers en niet zo'n beetje ook.
Bakkal kan dan wel beter zijn dan Immers, maar onthoud dat dit Feyenoord niet per se de beste spelers nodig heeft om te winnen. Pellè heeft bij (bijna) geen enkele club in zijn carrière zo veel gescoord als bij Feyenoord nu.quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bakkal is niet gelijkwaardig aan Immers. Bakkal is geen geweldenaar, maar absoluut beter dan Immers en niet zo'n beetje ook.
Dat geld komt er wel. Ik weet niet meer precies hoe veel, maar Feyenoord krijgt een behoorlijk extra zakcentje van de nieuwe deal mbt de tv-rechten. Voor zover ik weet, was dat niet in begrootquote:Op maandag 24 december 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wellicht dat je voor 2,5-3,5 miljoen al klaar kan zijn. Geen idee of dat geld er ligt. Maar je weet in ieder geval wat je haalt.
Ook dat, en ze verwachten deze winterstop Guyon Fernandez, Kamohelo Mokotjo en Kelvin Leerdam te verkopen en Anass Achachbar te verhuren, en als er een club komt voor Ruben Schaken zal Feyenoord ook niet nalaten om hem te laten gaan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat geld komt er wel. Ik weet niet meer precies hoe veel, maar Feyenoord krijgt een behoorlijk extra zakcentje van de nieuwe deal mbt de tv-rechten. Voor zover ik weet, was dat niet in begroot
Klopt beiden, hij is van ons, maar dit jaar nog wel gehuurd. Volgen mij met verplichte koop komende zomerquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het nu zit met Immers? Is hij gewoon 'van ons'? Ik had gehoord dat er een of andere vage huurconstructie omheen zat oid.
Fijne kerstdagen allemaal.
Beter dan Immers. Bakkal heeft veel minder scoringskansen gehad dan Immers. Al die kansen die Immers gehad heeft, dat is niet normaal. Of dat een kwaliteit is van Immers weet ik niet, misschien wel. Immers verovert wel meer ballen dan Bakkal, alleen ik zie liever een verfijnde voetballer op die positie.quote:
Ws niet nee.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:59 schreef Sloggi het volgende:
Ik mag hopen dat ze niet het hele transferbudget stukslaan op Pellè. Ik betwijfel of hij nog een seizoen als dit zal draaien.
Ja omdat ze in een vast systeem spelen, er zit een idee achter. Iedereen kent zijn taken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bakkal kan dan wel beter zijn dan Immers, maar onthoud dat dit Feyenoord niet per se de beste spelers nodig heeft om te winnen. Pellè heeft bij (bijna) geen enkele club in zijn carrière zo veel gescoord als bij Feyenoord nu.
Op de één of andere manier tilt de technische staf de selectie naar een hoger niveau
maak je geen zorgen, die is onbetaalbaar voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:59 schreef Sloggi het volgende:
Ik mag hopen dat ze niet het hele transferbudget stukslaan op Pellè. Ik betwijfel of hij nog een seizoen als dit zal draaien.
Dacht ik ook, maar ik begin er voorzichtig positief over te worden. Een deal met AZ kan voor Feyenoord heel erg gunstig uitpakken namelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, die is onbetaalbaar voor Feyenoord.
Er zullen clubs hem willen hebben die veel meer salaris kunnen bieden dan het plafond bij Feyenoord. Bovendien zal Parma willen cashenquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar ik begin er voorzichtig positief over te worden. Een deal met AZ kan voor Feyenoord heel erg gunstig uitpakken namelijk.
Parma heeft niet zoveel te willen, wanneer AZ ze onder druk gaat zetten. Ik heb dit op de vorige page of die daarvoor uitgelegd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er zullen clubs hem willen hebben die veel meer salaris kunnen bieden dan het plafond bij Feyenoord. Bovendien zal Parma willen cashen
quote:Op maandag 24 december 2012 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zanger Rinus klinkt aardig optimistisch inderdaad. Een constructie met AZ zou wel eens heel gunstig kunnen uitpakken. Bijvoorbeeld het scenario dat AZ richting Parma gaat dreigen met een gang richting de UEFA of het CAS tribunaal. Parma wil geen gezeik, zeggen dat Feyenoord een miljoen moet betalen aan AZ + een eventuele compensatie. Parma is van Pelle af, ontloopt de kans op mogelijk zware sancties van de UEFA, AZ heeft het geld en wij Pelle....
Rustig afwachten maar.
och ik ken dat als het via het CAS/UEFA gaat lopen......quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Parma heeft niet zoveel te willen, wanneer AZ ze onder druk gaat zetten. Ik heb dit op de vorige page of die daarvoor uitgelegd.
[..]
Desondanks, je mag altijd blijven hopenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och ik ken dat als het via het CAS/UEFA gaat lopen......ook na een uitspraak dat er betaald moet worden is het nog maar afwachten. Die pressiemiddelen klinken mooier dan het is. Bovendien zal Parma wel gewoon een aantal aan biedingen krijgen waarna ze AZ ook kunnen betalen. Een speler die in de Eredivisie 1 op 1 loopt is gewoon een gewilde speler.
En ik denk niet dat Feyenoord het salaris op kan hoesten
dat mag altijdquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Desondanks, je mag altijd blijven hopen
Die hebben ook wel betere tijden gekend, dus je weet nooit, lullige is wel dat hij afgelopen zomer denk ik dat miljoen waard was wat Parma nog aan AZ moest betalen, dat ligt nu wat anders.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:21 schreef Merkie het volgende:
Blijft toch wel vreemd om zo'n ingewikkeld spelletje met Italianen te spelen, iets zegt me dat je dat als "nuchtere" Nederlandse club nooit kan winnen van een Italiaanse club.
Dat wordt wel zo makkelijk gezegd maar Martin van Geel klonk anders zeer optimistisch over het aantrekken van Pellè en acht het zeker geen kansloze missie. Het gaf mij de indruk dat Feyenoord met bepaalde constructies bezig is of dat ze al bijna rond zijn, waardoor het nog slechts een kwestie van tijd is.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, die is onbetaalbaar voor Feyenoord.
Rubinho gaat echt niet weg bij Feyenoord hoor. Die is niet gek.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook dat, en ze verwachten deze winterstop Guyon Fernandez, Kamohelo Mokotjo en Kelvin Leerdam te verkopen en Anass Achachbar te verhuren, en als er een club komt voor Ruben Schaken zal Feyenoord ook niet nalaten om hem te laten gaan.
Kortom, als al die spelers een nieuwe club vinden hou je wellicht ook zo'n 2 miljoen extra financiele ruimte over.
Voor de tweede seizoenshelft straks wel ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met Achabar en Fernandez straks weg is Tevrede tweede spits?
Dat zou echt geweldig zijn, weet niet of het haalbaar is. Hangt er vanaf wie er vertrekken denk ik.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor de tweede seizoenshelft straks wel ja.
Voor komend seizoen zal er wel een transfervrije spits aangetrokken worden denk ik (naast Pellè). Ik hoop Armenteros.
Ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rubinho gaat echt niet weg bij Feyenoord hoor. Die is niet gek.
Die maakt zijn carriere af bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rubinho gaat echt niet weg bij Feyenoord hoor. Die is niet gek.
Zal zeker nog wel herhaald worden, ze herhalen daar alles.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Iemand the goalden year gezien met John?
Heb het helaas gemist, weet iemand of het ergens terug te zien is op internet? Of dat het nog een keer herhaald gaat worden op EL?
True jeje, maar mn abo loopt bijna afquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zal zeker nog wel herhaald worden, ze herhalen daar alles.
Ik belde laatst over iets heel anders naar KPN, had ik een mevrouw aan de lijn die zo aardig was om mij een jaar gratis EL aan te bieden (heb het al jaren) terwijl dat eigenlijk niet zomaar mocht. Scheelt me dus meer dan 200 euro, alleen omdat ik zo charmant was aan de telefoon.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
True jeje, maar mn abo loopt bijna af
HMF z'n docuquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heb het helaas gemist, weet iemand of het ergens terug te zien is op internet? Of dat het nog een keer herhaald gaat worden op EL?
broodje aap idd.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:06 schreef Adames het volgende:
[..]
serieus? ik dacht dat die een stille dood was gestorven
Ik weet ook niet wat ik ervan moet geloven hoor.quote:
Alsjeblieft niet zeg...dan kunnen we wel wat hogere ballenvangers op varkenoord plaatsenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ruben is een club icoon geworden lekker bij ons laten stoppen en de D1 laten trainen over een paar jaar.
zondag half 9 s avonds twitterde ze.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gemistquote:Op woensdag 26 december 2012 10:18 schreef Helpmefok het volgende:
Zo. Wat vond men van "The goalden year"?
En dan te bedenken dat het werk van Leonardo (de HK'er) nog tien keer mooier wordt
Laat Staan HMF docu 2.0, over de supporter en de 'religie' Feijenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |