Die hebben ook wel betere tijden gekend, dus je weet nooit, lullige is wel dat hij afgelopen zomer denk ik dat miljoen waard was wat Parma nog aan AZ moest betalen, dat ligt nu wat anders.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:21 schreef Merkie het volgende:
Blijft toch wel vreemd om zo'n ingewikkeld spelletje met Italianen te spelen, iets zegt me dat je dat als "nuchtere" Nederlandse club nooit kan winnen van een Italiaanse club.
Dat wordt wel zo makkelijk gezegd maar Martin van Geel klonk anders zeer optimistisch over het aantrekken van Pellè en acht het zeker geen kansloze missie. Het gaf mij de indruk dat Feyenoord met bepaalde constructies bezig is of dat ze al bijna rond zijn, waardoor het nog slechts een kwestie van tijd is.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, die is onbetaalbaar voor Feyenoord.
Rubinho gaat echt niet weg bij Feyenoord hoor. Die is niet gek.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook dat, en ze verwachten deze winterstop Guyon Fernandez, Kamohelo Mokotjo en Kelvin Leerdam te verkopen en Anass Achachbar te verhuren, en als er een club komt voor Ruben Schaken zal Feyenoord ook niet nalaten om hem te laten gaan.
Kortom, als al die spelers een nieuwe club vinden hou je wellicht ook zo'n 2 miljoen extra financiele ruimte over.
Voor de tweede seizoenshelft straks wel ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met Achabar en Fernandez straks weg is Tevrede tweede spits?
Dat zou echt geweldig zijn, weet niet of het haalbaar is. Hangt er vanaf wie er vertrekken denk ik.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor de tweede seizoenshelft straks wel ja.
Voor komend seizoen zal er wel een transfervrije spits aangetrokken worden denk ik (naast Pellè). Ik hoop Armenteros.
Ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rubinho gaat echt niet weg bij Feyenoord hoor. Die is niet gek.
Die maakt zijn carriere af bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rubinho gaat echt niet weg bij Feyenoord hoor. Die is niet gek.
Zal zeker nog wel herhaald worden, ze herhalen daar alles.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Iemand the goalden year gezien met John?
Heb het helaas gemist, weet iemand of het ergens terug te zien is op internet? Of dat het nog een keer herhaald gaat worden op EL?
True jeje, maar mn abo loopt bijna afquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zal zeker nog wel herhaald worden, ze herhalen daar alles.
Ik belde laatst over iets heel anders naar KPN, had ik een mevrouw aan de lijn die zo aardig was om mij een jaar gratis EL aan te bieden (heb het al jaren) terwijl dat eigenlijk niet zomaar mocht. Scheelt me dus meer dan 200 euro, alleen omdat ik zo charmant was aan de telefoon.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
True jeje, maar mn abo loopt bijna af
HMF z'n docuquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heb het helaas gemist, weet iemand of het ergens terug te zien is op internet? Of dat het nog een keer herhaald gaat worden op EL?
broodje aap idd.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:06 schreef Adames het volgende:
[..]
serieus? ik dacht dat die een stille dood was gestorven
Ik weet ook niet wat ik ervan moet geloven hoor.quote:
Alsjeblieft niet zeg...dan kunnen we wel wat hogere ballenvangers op varkenoord plaatsenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ruben is een club icoon geworden lekker bij ons laten stoppen en de D1 laten trainen over een paar jaar.
zondag half 9 s avonds twitterde ze.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gemistquote:Op woensdag 26 december 2012 10:18 schreef Helpmefok het volgende:
Zo. Wat vond men van "The goalden year"?
En dan te bedenken dat het werk van Leonardo (de HK'er) nog tien keer mooier wordt
Laat Staan HMF docu 2.0, over de supporter en de 'religie' Feijenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |