we hebben een gezamenlijk fetish!quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij wilde hip gaan meedrummen en besefte zich toen dat het bagger is. Beetje zoals een mislukte high five.
wow, een fan!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:51 schreef Oidipous het volgende:
Klinkt best leuk.
Volgende keer iets minder Brabants brabbelen zodat het bij te houden is.
Amen to that.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Beter dat ze Giel gewoon eindelijk eens op een ander slot zeggen en een ander de ochtendshow laten doen...
In dat huis?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
Knap, want er stond bijna nooit iemand.
en de instrumenten...quote:
Knap! Je kon er idd niet langsrijden of er stond niemand voorquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
Ons Glazen Huis in het dorp heeft 5000 euro opgeleverd. Knap, want er stond bijna nooit iemand.
Nee, wat een cliché dit nummer. De hele opbouw, de instrumenten.quote:
Inderdaad een hoop jatwerk lijkt het.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, wat een cliché dit nummer. De hele opbouw, de instrumenten.
Beter dat wij gewoon een *krijgt opeens een ingeving*quote:
Anthem?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Over toetergedoe gesproken, is Guru Josh al geweest?
Nog niet gehoord! Tof nummerquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Over toetergedoe gesproken, is Guru Josh al geweest?
Die hoorde ik in de auto vanmiddag, klinkt perfectquote:
Ik probeer nog een beetje de positieve kant er in te vindenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, wat een cliché dit nummer. De hele opbouw, de instrumenten.
die plaat was erger dan huiselijk geweld......quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf.....
tenzij je iets doooeeeeet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf.....
Ik spreek vloeiend dialect maar dit klonk voor mij ook alsof alle articulatie in de blender zatquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:51 schreef Oidipous het volgende:
Klinkt best leuk.
Volgende keer iets minder Brabants brabbelen zodat het bij te houden is.
Dat doe ik meestal ook, maar dit...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:54 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Ik probeer nog een beetje de positieve kant er in te vinden
Vinden Gerard en Michiel ook, want toen ik die aanvroeg belde ze om me een t-shirt en flessenopener aan te biedenquote:
Ze hadden er een sketch over bij Ons kent ons van Man bijt hond, hilarisch.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die plaat was erger dan huiselijk geweld......
Maar dizzie rascalquote:
Dat mag alleen op de Toe Jam.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag ik ook gewoon met m'n tenen wiebelen? Ik zit net zo lekker.
geil.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nu 1599 verschillende artiesten gescrobbeld mensen!
Als dat volledig in de maat is. En ook nog zo hip met je hoofd wiebelen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag ik ook gewoon met m'n tenen wiebelen? Ik zit net zo lekker.
Alweer?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
FEE / [STEMTOPIC!] DE FOK! KERST-AVATAR WEDSTRIJD 2012!
stemmen kan nog mensen!
Topquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Vinden Gerard en Michiel ook, want toen ik die aanvroeg belde ze om me een t-shirt en flessenopener aan te bieden
Mijn winst staat al vastquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
FEE / [STEMTOPIC!] DE FOK! KERST-AVATAR WEDSTRIJD 2012!
stemmen kan nog mensen!
Even doorbijten, komt wel weer na middernacht.quote:
Ik heb er maar 455quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nu 1599 verschillende artiesten gescrobbeld mensen!
Toch blijft mijn Dave Grohl het bestquote:
ja, ik heb pas 5punten!quote:
wacht maar tot al mijn kloons gaan stemmenquote:
Wat zijn de echte hitjes dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:56 schreef gers het volgende:
fffffuuu geen idee wat ik moet aanvragen
ze kennen de echte hitjes niet
Nummertje van jezelf?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:56 schreef gers het volgende:
Je kan toch ook zelf wat aanvragen zonder te kiezen uit een lijst?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:56 schreef gers het volgende:
Klopt, gewoon invullen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan toch ook zelf wat aanvragen zonder te kiezen uit een lijst?
quote:
quote:
GMTAquote:
quote:
Whut? In headlines?quote:
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik op een keyboard ga beuken, er daarna doorheen brul en dan 1000euro betaal om dat te laten draaien...
Dit. Ik trek die stem ook niet zo, de muziek zelf klinkt heel tof.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik begin dit liedje steeds meer te waarderen, alleen die stem...
Yeps.quote:
die worden toch niet gedraaid tenminste dat was vroegahquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan toch ook zelf wat aanvragen zonder te kiezen uit een lijst?
Ik denk dat die van die toeter van net er ook niet in stond..quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:59 schreef gers het volgende:
[..]
die worden toch niet gedraaid tenminste dat was vroegah
Ik zou zeggen doe hem nog een keer. goed nummerquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:59 schreef D. het volgende:
Volgens mij was dit vorig jaar mijn request
ik heb alleen geen 1000euro. of dat heb ik wel, maar dat heb ik ergens anders voor nodig...quote:
Welke? Breezeblocks?quote:
quote:
Laat je sponsoren!quote:Op zondag 23 december 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb alleen geen 1000euro. of dat heb ik wel, maar dat heb ik ergens anders voor nodig...
wordt helaas nooit gewaardeerd als je in de kroeg je kruk omhoog houdtquote:
Matilda.quote:
Ik zie het nu pas.quote:
spuitelfquote:Op zondag 23 december 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
Wat jullie nu zien in de headlines zijn twee FOK!sters.
Ik dacht ook al, die kutkoppen herken ik!quote:Op zondag 23 december 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
Wat jullie nu zien in de headlines zijn twee FOK!sters.
hahaha, ik bind 2 sponzen op de zijkanten van mijn hoofd en dan heb ik spons-orenquote:
Ik hoorde 't.quote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef iBenny het volgende:
Hoorde je c_a? "Geef maar, doe ik het wel"
Oeh, ook goed!quote:
Rockquote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hahaha, ik bind 2 sponzen op de zijkanten van mijn hoofd en dan heb ik spons-oren![]()
SORRY HOORquote:
caps ?quote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gatverdamme, ik zou nog voor geen verdubbeling van t eindbedrag met dat pauperwijf willen tongen
Godver Rockquote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hahaha, ik bind 2 sponzen op de zijkanten van mijn hoofd en dan heb ik spons-oren![]()
I see what you did there.quote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, die kutkoppen herken ik!
Grapje c_a
Vertrouwen in de mensheid: hersteldquote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gatverdamme, ik zou nog voor geen verdubbeling van t eindbedrag met dat pauperwijf willen tongen
mmm, diequote:
Jaquote:Op zondag 23 december 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, dieis toch de meeste gebruikte smiley in combi met Rock......moet ik daar conclusies aan verbinden?
Ze gaan er van uit dat een gemiddelde kijker niet de hele dag kijkt. Dus dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef Blester het volgende:
10 keer per dag die filmpjes... Steeds hetzelfde..
quote:
Die rechter is c_a sowieso.quote:
Hahaquote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat vertrouwen werd al hersteld toen jij je op Fok aanmelddequote:
En hij biedt het zelf aanquote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor mij nog niet, wie was de linker?quote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
okay dan spreekt de rest wel vanzelf he
Met c_a zou ik dat zo doenquote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha
Dit soort dingen zijn zoveel leuker als je de personen kent.
Was zij die bontkraag?quote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Met c_a zou ik dat zo doenVoor minder ook trouwens.
Huppel toch dan?quote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef iFok. het volgende:
[..]
Voor mij nog niet, wie was de linker?
dan hang ik mijn fokaccount maar aan de wilgenquote:
Neequote:Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan hang ik mijn fokaccount maar aan de wilgen
Die meet vorig jaar in Leiden was zo mooiquote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
okay dan spreekt de rest wel vanzelf he
Ik zou dat dan maar aan jou overlaten.quote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Met c_a zou ik dat zo doenVoor minder ook trouwens.
100 euro om dat niet te doen!quote:Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan hang ik mijn fokaccount maar aan de wilgen
Ik denk het.quote:
quote:
maak maar over naar SR en stuur een screenshot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dank jequote:Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou dat dan maar aan jou overlaten.
Lolquote:Op zondag 23 december 2012 00:06 schreef Pino112 het volgende:
Hehe, de 538 award van Blof is gejat uit de kleedkamer
support your local jewaidsquote:Op zondag 23 december 2012 00:05 schreef Moody het volgende:
Hier kun je met een Ajax sjaaltje lopen zonder dood te worden geknuppeld. Sympathiek toch?
laat me raden zeker door Frank Dane?quote:Op zondag 23 december 2012 00:06 schreef Pino112 het volgende:
Hij kwam ook met het idee om gerard te laten tongen met een hond..quote:Op zondag 23 december 2012 00:05 schreef JaneDoe het volgende:
je zal maar de vriendin van timur zijn trouwens
die grijpt elke gelegenheid aan om met wildvreemden te zoenen
vorig jaar wilde hij ook al tongen met die gozer
quote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat vertrouwen werd al hersteld toen jij je op Fok aanmeldde
Zo rouwig zullen ze er niet om zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 00:06 schreef Pino112 het volgende:
Tja, daar zijn FOBO's voorquote:
ik bedoel maarquote:Op zondag 23 december 2012 00:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij kwam ook met het idee om gerard te laten tongen met een hond..
Maar wie wilt dat in vredesnaam hebben?quote:Op zondag 23 december 2012 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo rouwig zullen ze er niet om zijn.
ik zou 10.000euro losgeld eisen en aan SR geven!quote:Op zondag 23 december 2012 00:06 schreef Pino112 het volgende:
Staat ie nu op de Veiling?quote:Op zondag 23 december 2012 00:06 schreef Pino112 het volgende:
Er zijn hier op FOK! nog wel pikantere foto's te vinden van haar.quote:
een Prins Albert! dat wil ik welquote:
Zo ziet ie er altijd uitquote:Op zondag 23 december 2012 00:07 schreef Symphonic het volgende:
Zo, wat ziet Michiel er beroerd uit...
Vast mijn collega, met zijn 538-gegeil.quote:Op zondag 23 december 2012 00:07 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Maar wie wilt dat in vredesnaam hebben?
Hij doet t dan ook met een Dolly Parton imitatiequote:Op zondag 23 december 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
Johnny de Mol ziet er zo wel uit als een redneck trucker ofzo.
Volgens mij doet ie een poging om van z'n puberale uiterlijk af te komen. Ziet er nog steeds uit als een jochiequote:Op zondag 23 december 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
Johnny de Mol ziet er zo wel uit als een redneck trucker ofzo.
quote:Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef Cee het volgende:
Ik ben er redelijk van overtuigd dat deze fokking gast m'n onderbuurman is.
Bevestigt iets van vooroordelen?quote:Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
Staat er een neger in de rij, doet ie weer raar.
Godverdomme.
Ditquote:Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef De_Nater het volgende:
'kijk, dit is wat softdrugs met je doet'-
Hoho de derde alquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
Staat er een neger in de rij, doet ie weer raar.
Godverdomme.
quote:Op zondag 23 december 2012 00:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zijn hier op FOK! nog wel pikantere foto's te vinden van haar.
Mental image, ik had het net verbannen!quote:Op zondag 23 december 2012 00:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zijn hier op FOK! nog wel pikantere foto's te vinden van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |