Hahaquote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gatverdamme, ik zou nog voor geen verdubbeling van t eindbedrag met dat pauperwijf willen tongen
Dat vertrouwen werd al hersteld toen jij je op Fok aanmelddequote:
En hij biedt het zelf aanquote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gatverdamme, ik zou nog voor geen verdubbeling van t eindbedrag met dat pauperwijf willen tongen
Voor mij nog niet, wie was de linker?quote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
okay dan spreekt de rest wel vanzelf he
Met c_a zou ik dat zo doenquote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha
Dit soort dingen zijn zoveel leuker als je de personen kent.
Was zij die bontkraag?quote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Met c_a zou ik dat zo doenVoor minder ook trouwens.
Huppel toch dan?quote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef iFok. het volgende:
[..]
Voor mij nog niet, wie was de linker?
dan hang ik mijn fokaccount maar aan de wilgenquote:
Neequote:Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan hang ik mijn fokaccount maar aan de wilgen
Die meet vorig jaar in Leiden was zo mooiquote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
okay dan spreekt de rest wel vanzelf he
Ik zou dat dan maar aan jou overlaten.quote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Met c_a zou ik dat zo doenVoor minder ook trouwens.
100 euro om dat niet te doen!quote:Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan hang ik mijn fokaccount maar aan de wilgen
Ik denk het.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |