spuitelfquote:Op zondag 23 december 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
Wat jullie nu zien in de headlines zijn twee FOK!sters.
Ik dacht ook al, die kutkoppen herken ik!quote:Op zondag 23 december 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
Wat jullie nu zien in de headlines zijn twee FOK!sters.
hahaha, ik bind 2 sponzen op de zijkanten van mijn hoofd en dan heb ik spons-orenquote:
Ik hoorde 't.quote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef iBenny het volgende:
Hoorde je c_a? "Geef maar, doe ik het wel"
Oeh, ook goed!quote:
Rockquote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hahaha, ik bind 2 sponzen op de zijkanten van mijn hoofd en dan heb ik spons-oren![]()
SORRY HOORquote:
caps ?quote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gatverdamme, ik zou nog voor geen verdubbeling van t eindbedrag met dat pauperwijf willen tongen
Godver Rockquote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hahaha, ik bind 2 sponzen op de zijkanten van mijn hoofd en dan heb ik spons-oren![]()
I see what you did there.quote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, die kutkoppen herken ik!
Grapje c_a
Vertrouwen in de mensheid: hersteldquote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gatverdamme, ik zou nog voor geen verdubbeling van t eindbedrag met dat pauperwijf willen tongen
mmm, diequote:
Jaquote:Op zondag 23 december 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, dieis toch de meeste gebruikte smiley in combi met Rock......moet ik daar conclusies aan verbinden?
Ze gaan er van uit dat een gemiddelde kijker niet de hele dag kijkt. Dus dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef Blester het volgende:
10 keer per dag die filmpjes... Steeds hetzelfde..
quote:
Die rechter is c_a sowieso.quote:
Hahaquote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gatverdamme, ik zou nog voor geen verdubbeling van t eindbedrag met dat pauperwijf willen tongen
Dat vertrouwen werd al hersteld toen jij je op Fok aanmelddequote:
En hij biedt het zelf aanquote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gatverdamme, ik zou nog voor geen verdubbeling van t eindbedrag met dat pauperwijf willen tongen
Voor mij nog niet, wie was de linker?quote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
okay dan spreekt de rest wel vanzelf he
Met c_a zou ik dat zo doenquote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha
Dit soort dingen zijn zoveel leuker als je de personen kent.
Was zij die bontkraag?quote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Met c_a zou ik dat zo doenVoor minder ook trouwens.
Huppel toch dan?quote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef iFok. het volgende:
[..]
Voor mij nog niet, wie was de linker?
dan hang ik mijn fokaccount maar aan de wilgenquote:
Neequote:Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan hang ik mijn fokaccount maar aan de wilgen
Die meet vorig jaar in Leiden was zo mooiquote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
okay dan spreekt de rest wel vanzelf he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |