Klopt, gewoon invullen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan toch ook zelf wat aanvragen zonder te kiezen uit een lijst?
quote:
quote:
GMTAquote:
quote:
Whut? In headlines?quote:
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik op een keyboard ga beuken, er daarna doorheen brul en dan 1000euro betaal om dat te laten draaien...
Dit. Ik trek die stem ook niet zo, de muziek zelf klinkt heel tof.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik begin dit liedje steeds meer te waarderen, alleen die stem...
Yeps.quote:
die worden toch niet gedraaid tenminste dat was vroegahquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan toch ook zelf wat aanvragen zonder te kiezen uit een lijst?
Ik denk dat die van die toeter van net er ook niet in stond..quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:59 schreef gers het volgende:
[..]
die worden toch niet gedraaid tenminste dat was vroegah
Ik zou zeggen doe hem nog een keer. goed nummerquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:59 schreef D. het volgende:
Volgens mij was dit vorig jaar mijn request
ik heb alleen geen 1000euro. of dat heb ik wel, maar dat heb ik ergens anders voor nodig...quote:
Welke? Breezeblocks?quote:
quote:
Laat je sponsoren!quote:Op zondag 23 december 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb alleen geen 1000euro. of dat heb ik wel, maar dat heb ik ergens anders voor nodig...
wordt helaas nooit gewaardeerd als je in de kroeg je kruk omhoog houdtquote:
Matilda.quote:
Ik zie het nu pas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |