Toch blijft mijn Dave Grohl het bestquote:
ja, ik heb pas 5punten!quote:
wacht maar tot al mijn kloons gaan stemmenquote:
Wat zijn de echte hitjes dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:56 schreef gers het volgende:
fffffuuu geen idee wat ik moet aanvragen
ze kennen de echte hitjes niet
Nummertje van jezelf?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:56 schreef gers het volgende:
fffffuuu geen idee wat ik moet aanvragen
ze kennen de echte hitjes niet
Je kan toch ook zelf wat aanvragen zonder te kiezen uit een lijst?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:56 schreef gers het volgende:
fffffuuu geen idee wat ik moet aanvragen
ze kennen de echte hitjes niet
Klopt, gewoon invullen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan toch ook zelf wat aanvragen zonder te kiezen uit een lijst?
quote:
quote:
GMTAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |