die plaat was erger dan huiselijk geweld......quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf.....
tenzij je iets doooeeeeet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf.....
Ik spreek vloeiend dialect maar dit klonk voor mij ook alsof alle articulatie in de blender zatquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:51 schreef Oidipous het volgende:
Klinkt best leuk.
Volgende keer iets minder Brabants brabbelen zodat het bij te houden is.
Dat doe ik meestal ook, maar dit...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:54 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Ik probeer nog een beetje de positieve kant er in te vinden
Vinden Gerard en Michiel ook, want toen ik die aanvroeg belde ze om me een t-shirt en flessenopener aan te biedenquote:
Ze hadden er een sketch over bij Ons kent ons van Man bijt hond, hilarisch.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die plaat was erger dan huiselijk geweld......
Maar dizzie rascalquote:
Dat mag alleen op de Toe Jam.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag ik ook gewoon met m'n tenen wiebelen? Ik zit net zo lekker.
geil.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nu 1599 verschillende artiesten gescrobbeld mensen!
Als dat volledig in de maat is. En ook nog zo hip met je hoofd wiebelen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag ik ook gewoon met m'n tenen wiebelen? Ik zit net zo lekker.
Alweer?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
FEE / [STEMTOPIC!] DE FOK! KERST-AVATAR WEDSTRIJD 2012!
stemmen kan nog mensen!
Topquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Vinden Gerard en Michiel ook, want toen ik die aanvroeg belde ze om me een t-shirt en flessenopener aan te bieden
Mijn winst staat al vastquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
FEE / [STEMTOPIC!] DE FOK! KERST-AVATAR WEDSTRIJD 2012!
stemmen kan nog mensen!
Even doorbijten, komt wel weer na middernacht.quote:
Ik heb er maar 455quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nu 1599 verschillende artiesten gescrobbeld mensen!
Toch blijft mijn Dave Grohl het bestquote:
ja, ik heb pas 5punten!quote:
wacht maar tot al mijn kloons gaan stemmenquote:
Wat zijn de echte hitjes dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:56 schreef gers het volgende:
fffffuuu geen idee wat ik moet aanvragen
ze kennen de echte hitjes niet
Nummertje van jezelf?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:56 schreef gers het volgende:
fffffuuu geen idee wat ik moet aanvragen
ze kennen de echte hitjes niet
Je kan toch ook zelf wat aanvragen zonder te kiezen uit een lijst?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:56 schreef gers het volgende:
fffffuuu geen idee wat ik moet aanvragen
ze kennen de echte hitjes niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |