Klopt, gewoon invullen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan toch ook zelf wat aanvragen zonder te kiezen uit een lijst?
quote:
quote:
GMTAquote:
quote:
Whut? In headlines?quote:
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik op een keyboard ga beuken, er daarna doorheen brul en dan 1000euro betaal om dat te laten draaien...
Dit. Ik trek die stem ook niet zo, de muziek zelf klinkt heel tof.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik begin dit liedje steeds meer te waarderen, alleen die stem...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |