Ik zou dat dan maar aan jou overlaten.quote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Met c_a zou ik dat zo doenVoor minder ook trouwens.
100 euro om dat niet te doen!quote:Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan hang ik mijn fokaccount maar aan de wilgen
Ik denk het.quote:
quote:
maak maar over naar SR en stuur een screenshot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dank jequote:Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou dat dan maar aan jou overlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |