Er zijn hier op FOK! nog wel pikantere foto's te vinden van haar.quote:
een Prins Albert! dat wil ik welquote:
Zo ziet ie er altijd uitquote:Op zondag 23 december 2012 00:07 schreef Symphonic het volgende:
Zo, wat ziet Michiel er beroerd uit...
Vast mijn collega, met zijn 538-gegeil.quote:Op zondag 23 december 2012 00:07 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Maar wie wilt dat in vredesnaam hebben?
Hij doet t dan ook met een Dolly Parton imitatiequote:Op zondag 23 december 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
Johnny de Mol ziet er zo wel uit als een redneck trucker ofzo.
Volgens mij doet ie een poging om van z'n puberale uiterlijk af te komen. Ziet er nog steeds uit als een jochiequote:Op zondag 23 december 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
Johnny de Mol ziet er zo wel uit als een redneck trucker ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |