Knap! Je kon er idd niet langsrijden of er stond niemand voorquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
Ons Glazen Huis in het dorp heeft 5000 euro opgeleverd. Knap, want er stond bijna nooit iemand.
Nee, wat een cliché dit nummer. De hele opbouw, de instrumenten.quote:
Inderdaad een hoop jatwerk lijkt het.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, wat een cliché dit nummer. De hele opbouw, de instrumenten.
Beter dat wij gewoon een *krijgt opeens een ingeving*quote:
Anthem?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Over toetergedoe gesproken, is Guru Josh al geweest?
Nog niet gehoord! Tof nummerquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Over toetergedoe gesproken, is Guru Josh al geweest?
Die hoorde ik in de auto vanmiddag, klinkt perfectquote:
Ik probeer nog een beetje de positieve kant er in te vindenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, wat een cliché dit nummer. De hele opbouw, de instrumenten.
die plaat was erger dan huiselijk geweld......quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf.....
tenzij je iets doooeeeeet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf.....
Ik spreek vloeiend dialect maar dit klonk voor mij ook alsof alle articulatie in de blender zatquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:51 schreef Oidipous het volgende:
Klinkt best leuk.
Volgende keer iets minder Brabants brabbelen zodat het bij te houden is.
Dat doe ik meestal ook, maar dit...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:54 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Ik probeer nog een beetje de positieve kant er in te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |