Deze dusquote:
Venema gaat altijd lekker wanneer ik zit te kijkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:40 schreef Pino112 het volgende:
Venema gaat aardig lekker weer vanavond.
voor het eerst dat ie werktquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef ChatGirl het volgende:
Is Johnny van de facilitaire dienst ofzo? Zie hem alleen maar opruimen daar
Hij is van De Groot, BUITENGELUIDEN!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef ChatGirl het volgende:
Is Johnny van de facilitaire dienst ofzo? Zie hem alleen maar opruimen daar
+1quote:
Zal wel ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ekdom laat 'm wel keihard losgaan.
dat dus. Ik vind hem de leukste eigenlijk van de drie, gewoon hoe hij zich gedraagt. Nooit te beroerd om via 'social media' en bericht te geven. Mag hem welquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij is van De Groot, BUITENGELUIDEN!
dat dus.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Ik vind Michiel ook de leukste van de drie. Daarna komt Gerard en daarna Giel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Dit.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Amen to that. Al zijn de trucjes van Gerard leuker.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Mee eens. En wat Againzender zegt, veel interactie, ook via twitter etc.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Stenders.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in.
Nou dat is wat overdreven, een van de betere soberso.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in.
nobody beats stendersquote:
Veenstra liet ons naar de studio komen, dus alleen daarom al is ie het tofstquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in.
Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minderquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in.
de beste...dat weet ik niet, maar zeker 1 van de beste. hoewel ik Stenders ook heel hoog heb zitten als ie niet teveel lult en ook timur staat bij mij hoog. maar dat is meer omdat ik zijn humor leuk vind. knoppentechnisch is het 9vd10x rukquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in.
Komt door het tijdstip.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder
Hij heeft een beetje te veel een emo-tienermuzieksmaak.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder
Daar kan hij ook niets aan doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder
MM ja. Nu niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder
Andersom juist. Saaie gast, toffe muziek.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder
Ook. Volgens mij is ie echt dol op van die mooiboybandjes. Moet ie zelf weten natuurlijk, maar niet mijn dingquote:
Eensch. Ekstra Weekend daarentegen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat hele programma van Veenstra niks, maar alleen zijn programma.
Je moet zijn invalochtendshows luisterenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat hele programma van Veenstra niks, maar alleen zijn programma.
Ja ik vind zijn programma ook niet zoveel, met name door de muziek. Maar als hij daar los van is, zoals nu, is het top.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder
Ik vind vooral Domien's muzieksmaak gayquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook. Volgens mij is ie echt dol op van die mooiboybandjes. Moet ie zelf weten natuurlijk, maar niet mijn ding
Ook dat ligt aan het tijdstip (vermoed ik)quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje te veel een emo-tienermuzieksmaak.
Kloptquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik vind zijn programma ook niet zoveel, met name door de muziek. Maar als hij daar los van is, zoals nu, is het top.
toch is hij baas omdat hij veel Weezer draaitquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook. Volgens mij is ie echt dol op van die mooiboybandjes. Moet ie zelf weten natuurlijk, maar niet mijn ding
Die zijn wel tof. Maar op die plek vind ik Timur het geniaalst.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Je moet zijn invalochtendshows luisteren
Ik juist niet. Domien mag van mij wel meer dance draaien, maar dat zal wel niet goed vallen bij het werkvolkquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind vooral Domien's muzieksmaak gay
Domienquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind vooral Domien's muzieksmaak gay
en r.e.m.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toch is hij baas omdat hij veel Weezer draait
Ik bedoel niet zijn playlist, maar zijn muzieksmaakquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik juist niet. Domien mag van mij wel meer dance draaien, maar dat zal wel niet goed vallen bij het werkvolk
quote:
Beter dat ze Giel gewoon eindelijk eens op een ander slot zeggen en een ander de ochtendshow laten doen...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Die zijn wel tof. Maar op die plek vind ik Timur het geniaalst.
quote:
[/quote]quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat is wat overdreven, een van de betere soberso.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder
Michiel is de beste.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de beste...dat weet ik niet, maar zeker 1 van de beste. hoewel ik Stenders ook heel hoog heb zitten als ie niet teveel lult en ook timur staat bij mij hoog. maar dat is meer omdat ik zijn humor leuk vind. knoppentechnisch is het 9vd10x ruk
Hij is een groot danceliefhebberquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zijn playlist, maar zijn muzieksmaak
Een of andere vage kutdemo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
Ik word hier verdrietig van. Wat is het?
Geen vocals, dat scheelt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stukje gaat op zich nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |