abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120653539
Overpowered _O_
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120653554
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef D. het volgende:

[..]

Van mijn Vanilla Ice shirt ook? :@
yupz
pi_120653556
ik heb alleen Michiel aan het werk gezien vandaag .... :{
pi_120653559
MC Hammer de PSY van de jaren 90 :P
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:43:30 #215
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120653561
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef Dr_g0nz0 het volgende:

[..]

voor het eerst dat ie werkt
+1
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120653571
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ekdom laat 'm wel keihard losgaan.
Zal wel ja.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120653573
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:43:50 #218
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_120653577
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:41 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
toch een BAAS die Michiel _O_
dat dus. Ik vind hem de leukste eigenlijk van de drie, gewoon hoe hij zich gedraagt. Nooit te beroerd om via 'social media' en bericht te geven. Mag hem wel :)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:43:54 #219
11102 knep
Mountainfreak
pi_120653582
Is Rammstein met Mutter eigenlijk al langs geweest?
pi_120653586
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Hij is van De Groot, BUITENGELUIDEN!
_O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120653588
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef Evertjan het volgende:
MC Hammer de PSY van de jaren 90 :P
Zo kun je het op zich wel zien ja :')
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:44:37 #222
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120653609
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
dat dus.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120653616
Best lekker nummertje dit.
A mind with a heart of it's own
pi_120653618
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Ik vind Michiel ook de leukste van de drie. Daarna komt Gerard en daarna Giel.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:44:55 #225
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120653619
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef Evertjan het volgende:
MC Hammer de PSY van de jaren 90 :P
Can't Touch This
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:44:58 #226
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120653623
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Dit.
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:45:03 #227
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120653633
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Amen to that. Al zijn de trucjes van Gerard leuker.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120653646
Gerard _O_ .
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:45:42 #230
87554 Cee
Welluk?
pi_120653650
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Mee eens. En wat Againzender zegt, veel interactie, ook via twitter etc.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:45:46 #231
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653651
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:45 schreef TheGeneral het volgende:
Gerard _O_ .
pi_120653655
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:44 schreef Cassius het volgende:

[..]

Can't Touch This [ afbeelding ]
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:45:58 #233
18653 crew  D.
pi_120653658
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef iBenny het volgende:

[..]

yupz
Ik zal kijken....
pi_120653660
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in. :+
pi_120653669
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in. :+
Stenders.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120653680
Ik hoor iemand EEY YOLO roepen :')
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:46:45 #237
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120653682
Giel en Gerard gebruiken de buitenmicrofoon haast nooit.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:46:51 #238
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653684
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Stenders.
Neuh.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:46:54 #239
340341 Blester
Membre très utile
pi_120653686
Gaat weinig opbrengen denk ik.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:46:55 #240
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120653687
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in. :+
Nou dat is wat overdreven, een van de betere soberso.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')