+1quote:
Zal wel ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ekdom laat 'm wel keihard losgaan.
dat dus. Ik vind hem de leukste eigenlijk van de drie, gewoon hoe hij zich gedraagt. Nooit te beroerd om via 'social media' en bericht te geven. Mag hem welquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij is van De Groot, BUITENGELUIDEN!
dat dus.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Ik vind Michiel ook de leukste van de drie. Daarna komt Gerard en daarna Giel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Dit.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Amen to that. Al zijn de trucjes van Gerard leuker.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Mee eens. En wat Againzender zegt, veel interactie, ook via twitter etc.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Stenders.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in.
Nou dat is wat overdreven, een van de betere soberso.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |