Deze dusquote:
Venema gaat altijd lekker wanneer ik zit te kijkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:40 schreef Pino112 het volgende:
Venema gaat aardig lekker weer vanavond.
voor het eerst dat ie werktquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef ChatGirl het volgende:
Is Johnny van de facilitaire dienst ofzo? Zie hem alleen maar opruimen daar
Hij is van De Groot, BUITENGELUIDEN!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef ChatGirl het volgende:
Is Johnny van de facilitaire dienst ofzo? Zie hem alleen maar opruimen daar
+1quote:
Zal wel ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ekdom laat 'm wel keihard losgaan.
dat dus. Ik vind hem de leukste eigenlijk van de drie, gewoon hoe hij zich gedraagt. Nooit te beroerd om via 'social media' en bericht te geven. Mag hem welquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij is van De Groot, BUITENGELUIDEN!
dat dus.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Ik vind Michiel ook de leukste van de drie. Daarna komt Gerard en daarna Giel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |