Moment voor mij om radio uit t edoen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik luister het meest om 12.00u als Gerard komt.
Ik sms het wel naar 3333quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja vertel nu ook maar wat er eerst stond.
picsquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:39 schreef D. het volgende:
Morgen eens kijken of ik mijn Hammer shirt nog terug kan vinden
Deze dusquote:
Venema gaat altijd lekker wanneer ik zit te kijkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:40 schreef Pino112 het volgende:
Venema gaat aardig lekker weer vanavond.
voor het eerst dat ie werktquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef ChatGirl het volgende:
Is Johnny van de facilitaire dienst ofzo? Zie hem alleen maar opruimen daar
Hij is van De Groot, BUITENGELUIDEN!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef ChatGirl het volgende:
Is Johnny van de facilitaire dienst ofzo? Zie hem alleen maar opruimen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |