quote:
Gemist.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:37 schreef Moody het volgende:
[..]
KraaienDie hadden totaal geen klik met het publiek. Stelletje aanstellers.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:35 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit dus effe heerlijk om aan te horen.
Ik neem je mee dan?quote:
Jaquote:
Ja, nogal tegenvallendquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:37 schreef Moody het volgende:
[..]
KraaienDie hadden totaal geen klik met het publiek. Stelletje aanstellers.
quote:
Ik wist niet dat ze uit de achterhoek kwamquote:
Moet toegeven, die Pardoel bakt er inderdaad niets vanquote:
Moment voor mij om radio uit t edoen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik luister het meest om 12.00u als Gerard komt.
Ik sms het wel naar 3333quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja vertel nu ook maar wat er eerst stond.
picsquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:39 schreef D. het volgende:
Morgen eens kijken of ik mijn Hammer shirt nog terug kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |