Morgen, als Ilse komt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef alors het volgende:
Heeft Michiel al een uur Twents geproat? Of is al bekend of en wanneer dat gaat gebeuren?
morgen 22-23 uurquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef alors het volgende:
Heeft Michiel al een uur Twents geproat? Of is al bekend of en wanneer dat gaat gebeuren?
Morgen, 22.00 uur alorske!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef alors het volgende:
Heeft Michiel al een uur Twents geproat? Of is al bekend of en wanneer dat gaat gebeuren?
Zondag 22.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef alors het volgende:
Heeft Michiel al een uur Twents geproat? Of is al bekend of en wanneer dat gaat gebeuren?
Zombienation!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Zombie Nation en De Kraaien.
Ow, kijk, daar heb je het alquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Welk lijstje? Die in de OP? Die moet je er zelf in zetten
Dat wel!quote:
Morgenavond, tussen 22.00 en 23.00, samen met Ilse.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef alors het volgende:
Heeft Michiel al een uur Twents geproat? Of is al bekend of en wanneer dat gaat gebeuren?
Geniet er lekker van!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:35 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit dus effe heerlijk om aan te horen.
De langequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Morgenavond, tussen 22.00 en 23.00, samen met Ilse.
Kraaienquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Zombie Nation en De Kraaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |