quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
Godsallemachtig... Heb ik al een tijdje geen last meer van piratenzenders, krijg je alsnog de muziek voor de kaken
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:35 schreef De_Nater het volgende:
Ja, laten we bij elke springplaat roepen dat het anthem moet worden of had moeten zijn
Welk lijstje? Die in de OP? Die moet je er zelf in zettenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:35 schreef D. het volgende:
Mijn request staat nog niet in het lijstje trouwens, maar die is vanmorgen al gedraaid
Jeweet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:35 schreef De_Nater het volgende:
Ja, laten we bij elke springplaat roepen dat het anthem moet worden of had moeten zijn
Alleen Zombie Nation en De Kraaien.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:35 schreef De_Nater het volgende:
Ja, laten we bij elke springplaat roepen dat het anthem moet worden of had moeten zijn
Morgen, als Ilse komt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef alors het volgende:
Heeft Michiel al een uur Twents geproat? Of is al bekend of en wanneer dat gaat gebeuren?
morgen 22-23 uurquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef alors het volgende:
Heeft Michiel al een uur Twents geproat? Of is al bekend of en wanneer dat gaat gebeuren?
Morgen, 22.00 uur alorske!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef alors het volgende:
Heeft Michiel al een uur Twents geproat? Of is al bekend of en wanneer dat gaat gebeuren?
Zondag 22.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef alors het volgende:
Heeft Michiel al een uur Twents geproat? Of is al bekend of en wanneer dat gaat gebeuren?
Zombienation!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Zombie Nation en De Kraaien.
Ow, kijk, daar heb je het alquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Welk lijstje? Die in de OP? Die moet je er zelf in zetten
Dat wel!quote:
Morgenavond, tussen 22.00 en 23.00, samen met Ilse.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef alors het volgende:
Heeft Michiel al een uur Twents geproat? Of is al bekend of en wanneer dat gaat gebeuren?
Geniet er lekker van!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:35 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit dus effe heerlijk om aan te horen.
De langequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Morgenavond, tussen 22.00 en 23.00, samen met Ilse.
Kraaienquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Zombie Nation en De Kraaien.
Bagagedrager?quote:
quote:
Gemist.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:37 schreef Moody het volgende:
[..]
KraaienDie hadden totaal geen klik met het publiek. Stelletje aanstellers.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:35 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit dus effe heerlijk om aan te horen.
Ik neem je mee dan?quote:
Jaquote:
Ja, nogal tegenvallendquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:37 schreef Moody het volgende:
[..]
KraaienDie hadden totaal geen klik met het publiek. Stelletje aanstellers.
quote:
Ik wist niet dat ze uit de achterhoek kwamquote:
Moet toegeven, die Pardoel bakt er inderdaad niets vanquote:
Moment voor mij om radio uit t edoen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik luister het meest om 12.00u als Gerard komt.
Ik sms het wel naar 3333quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja vertel nu ook maar wat er eerst stond.
picsquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:39 schreef D. het volgende:
Morgen eens kijken of ik mijn Hammer shirt nog terug kan vinden
Deze dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |