nadat de wereld verging is het toch afwachten wie er nog over zijn....quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als er wat in mij opkomt post ik het
[..]
iets met onkruid en vergaat niet
[..]
die druk, die druk!
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
Godsallemachtig... Heb ik al een tijdje geen last meer van piratenzenders, krijg je alsnog de muziek voor de kaken
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:35 schreef De_Nater het volgende:
Ja, laten we bij elke springplaat roepen dat het anthem moet worden of had moeten zijn
Welk lijstje? Die in de OP? Die moet je er zelf in zettenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:35 schreef D. het volgende:
Mijn request staat nog niet in het lijstje trouwens, maar die is vanmorgen al gedraaid
Jeweet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:35 schreef De_Nater het volgende:
Ja, laten we bij elke springplaat roepen dat het anthem moet worden of had moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |