abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport zaterdag 22 december 2012 @ 23:31:17 #51
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120652942
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ik meestal ook niet :P Vind 't niet heel geweldig ofzo
Ik heb hem nog nooit gehoord, dus kan ook niet oordelen. :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:31:23 #52
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652950
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik luister het meest om 12.00u als Gerard komt.
Dit. En Ekstra weekend *O*
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:31:31 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120652959
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
hoe komt het dat die dj's al die liedjes uit hun hoofd kennen?
Als je al 20 jaar bezig bent met muziek blijft er waarschijnlijk wel wat hangen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120652967
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
hoe komt het dat die dj's al die liedjes uit hun hoofd kennen?
Je bent continue bezig met muziek... ik zou het vreemder vinden als ze geen van die liedjes kende :')
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:31:41 #55
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120652970
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  Redactie Sport zaterdag 22 december 2012 @ 23:31:57 #56
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120652985
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Dit. En Ekstra weekend *O*
En tussendoor in de auto, dus dat hangt er vanaf wanneer. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120652990
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
Krijgen we je slechte grappen er gratis bij?
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:32:10 #58
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120652995
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
gelukkig je leeft nog!
pi_120653000
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
had dit topic nou echt even nodig
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:32:27 #60
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653007
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb hem nog nooit gehoord, dus kan ook niet oordelen. :D
Compleet anders als wat ie hier nu doet :P
pi_120653013
Ik neem altijd een powernapje tijdens SR als Giel is. In de normale weekdagen ben ik veroordeeld tot Gieltje Beelen, omdat ochtendshow en radiowekker...
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:32:38 #62
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120653020
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
We hadden inderdaad nog iemand nodig om het niveau om laag te brengen.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:32:39 #63
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653021
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
:W Tof.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:32:46 #64
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120653029
Normaal aanvragen _O_ _O_.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:32:48 #65
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120653030
Is er geen tracklisting van die achtergrondmuziekjes? :D
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:32:53 #66
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120653034
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Krijgen we je slechte grappen er gratis bij?
als er wat in mij opkomt post ik het :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef peaceman het volgende:

[..]

gelukkig je leeft nog!
iets met onkruid en vergaat niet :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Evertjan het volgende:

[..]

had dit topic nou echt even nodig
die druk, die druk!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120653036
"Uut Lutt'n" _O-
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:07 #68
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653043
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef DeLuna het volgende:

[..]

En tussendoor in de auto, dus dat hangt er vanaf wanneer. :P
Ligt er ook maar net aan of de radio op 't werk op 3fm staat :P
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:09 #69
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120653045
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:

[..]

Vind het bij SR best meevallen.
Dat wel idd :Y .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:10 #70
87554 Cee
Welluk?
pi_120653046
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:

[..]

We hadden inderdaad nog iemand nodig om het niveau om laag te brengen.
_O-
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:25 #72
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120653060
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:

[..]

We hadden inderdaad nog iemand nodig om het niveau om laag te brengen.
:'(

quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

:W Tof.
ja, goede plaat! Funk it up van T.O.F.!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:26 #73
87554 Cee
Welluk?
pi_120653061
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Cassius het volgende:
Is er geen tracklisting van die achtergrondmuziekjes? :D
Bij Michiel kan je ervan uitgaan dat het Disney is. :)
pi_120653062
Kutboeren.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:32 #75
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120653066
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
"Uut Lutt'n" _O-
Wat een volk :').
pi_120653068
de toeter ploat!
pi_120653070
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:

[..]

We hadden inderdaad nog iemand nodig om het niveau om laag te brengen.
om laag nog wel?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:40 #78
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120653075
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:33 schreef Cee het volgende:

[..]

_O-
2x :'(
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120653080
radio de blauwe orka!!! *O* *O* *O*
pi_120653082
Wat is deze?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120653084
Wat is dit?!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:52 #82
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_120653085
Michiel doe even normaal
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:55 #83
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120653088
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:33 schreef iFok. het volgende:
Kutboeren.
Stadse kakker.
pi_120653095
*O* *G*
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:34:04 #85
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120653097
Somertijd-erlebnis :o
pi_120653100
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:33 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Wat een volk :').
Allemaal bouwvakkers, ruig volk O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120653101
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  Redactie Sport zaterdag 22 december 2012 @ 23:34:08 #88
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120653102
Dit is een hele andere toeter dan normaal.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120653109
EkstraWeekend luisteraars!
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:34:18 #91
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120653114
Met z'n dEUS petje.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120653120
Dit is zo'n typische carnavalsplaat :{w

carnaval :r
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:34:24 #93
11102 knep
Mountainfreak
pi_120653122
_O_ Der alte Dessauer _O_
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:34:26 #95
87554 Cee
Welluk?
pi_120653126
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:34:30 #97
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120653131
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

als er wat in mij opkomt post ik het :)

[..]

iets met onkruid en vergaat niet :)

[..]

die druk, die druk!
nadat de wereld verging is het toch afwachten wie er nog over zijn.... :P
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:34:35 #98
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120653135
En doorrrrrrrrrrrrrrrr!
pi_120653137
MIJN GOD, DIT IS KERNAFVAL MENSEN *O*
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:34:42 #100
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653140
_O- Johnny.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')