abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport zaterdag 22 december 2012 @ 23:31:17 #51
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120652942
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ik meestal ook niet :P Vind 't niet heel geweldig ofzo
Ik heb hem nog nooit gehoord, dus kan ook niet oordelen. :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:31:23 #52
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652950
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik luister het meest om 12.00u als Gerard komt.
Dit. En Ekstra weekend *O*
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:31:31 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120652959
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
hoe komt het dat die dj's al die liedjes uit hun hoofd kennen?
Als je al 20 jaar bezig bent met muziek blijft er waarschijnlijk wel wat hangen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120652967
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
hoe komt het dat die dj's al die liedjes uit hun hoofd kennen?
Je bent continue bezig met muziek... ik zou het vreemder vinden als ze geen van die liedjes kende :')
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:31:41 #55
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120652970
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  Redactie Sport zaterdag 22 december 2012 @ 23:31:57 #56
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120652985
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Dit. En Ekstra weekend *O*
En tussendoor in de auto, dus dat hangt er vanaf wanneer. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120652990
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
Krijgen we je slechte grappen er gratis bij?
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:32:10 #58
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120652995
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
gelukkig je leeft nog!
pi_120653000
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
had dit topic nou echt even nodig
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:32:27 #60
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653007
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb hem nog nooit gehoord, dus kan ook niet oordelen. :D
Compleet anders als wat ie hier nu doet :P
pi_120653013
Ik neem altijd een powernapje tijdens SR als Giel is. In de normale weekdagen ben ik veroordeeld tot Gieltje Beelen, omdat ochtendshow en radiowekker...
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:32:38 #62
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120653020
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
We hadden inderdaad nog iemand nodig om het niveau om laag te brengen.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:32:39 #63
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653021
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
:W Tof.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:32:46 #64
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120653029
Normaal aanvragen _O_ _O_.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:32:48 #65
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120653030
Is er geen tracklisting van die achtergrondmuziekjes? :D
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:32:53 #66
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120653034
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Krijgen we je slechte grappen er gratis bij?
als er wat in mij opkomt post ik het :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef peaceman het volgende:

[..]

gelukkig je leeft nog!
iets met onkruid en vergaat niet :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Evertjan het volgende:

[..]

had dit topic nou echt even nodig
die druk, die druk!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120653036
"Uut Lutt'n" _O-
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:07 #68
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653043
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef DeLuna het volgende:

[..]

En tussendoor in de auto, dus dat hangt er vanaf wanneer. :P
Ligt er ook maar net aan of de radio op 't werk op 3fm staat :P
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:09 #69
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120653045
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:

[..]

Vind het bij SR best meevallen.
Dat wel idd :Y .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:10 #70
87554 Cee
Welluk?
pi_120653046
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:

[..]

We hadden inderdaad nog iemand nodig om het niveau om laag te brengen.
_O-
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:25 #72
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120653060
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:

[..]

We hadden inderdaad nog iemand nodig om het niveau om laag te brengen.
:'(

quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

:W Tof.
ja, goede plaat! Funk it up van T.O.F.!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:26 #73
87554 Cee
Welluk?
pi_120653061
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Cassius het volgende:
Is er geen tracklisting van die achtergrondmuziekjes? :D
Bij Michiel kan je ervan uitgaan dat het Disney is. :)
pi_120653062
Kutboeren.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:32 #75
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120653066
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
"Uut Lutt'n" _O-
Wat een volk :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')