Ik heb hem nog nooit gehoord, dus kan ook niet oordelen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik meestal ook nietVind 't niet heel geweldig ofzo
Dit. En Ekstra weekendquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik luister het meest om 12.00u als Gerard komt.
Als je al 20 jaar bezig bent met muziek blijft er waarschijnlijk wel wat hangen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
hoe komt het dat die dj's al die liedjes uit hun hoofd kennen?
Je bent continue bezig met muziek... ik zou het vreemder vinden als ze geen van die liedjes kendequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
hoe komt het dat die dj's al die liedjes uit hun hoofd kennen?
En tussendoor in de auto, dus dat hangt er vanaf wanneer.quote:
Krijgen we je slechte grappen er gratis bij?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
gelukkig je leeft nog!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
had dit topic nou echt even nodigquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
Compleet anders als wat ie hier nu doetquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gehoord, dus kan ook niet oordelen.
We hadden inderdaad nog iemand nodig om het niveau om laag te brengen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
als er wat in mij opkomt post ik hetquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Krijgen we je slechte grappen er gratis bij?
iets met onkruid en vergaat nietquote:
die druk, die druk!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
had dit topic nou echt even nodig
Ligt er ook maar net aan of de radio op 't werk op 3fm staatquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En tussendoor in de auto, dus dat hangt er vanaf wanneer.
Dat wel iddquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We hadden inderdaad nog iemand nodig om het niveau om laag te brengen.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We hadden inderdaad nog iemand nodig om het niveau om laag te brengen.
ja, goede plaat! Funk it up van T.O.F.!quote:
Bij Michiel kan je ervan uitgaan dat het Disney is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Cassius het volgende:
Is er geen tracklisting van die achtergrondmuziekjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |