Het Benny Moe shirtquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:27 schreef Cee het volgende:
[..]
De BNN tv-kijk marathon.Giel trollde Benny.
Jawelquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Draait door de weeks elke avond van 19u tot 22u
quote:
Gerrie's kontquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
Of die foto met Gerrie, die was ook heel leuk Benny
Hij valt best mee vind ik.quote:
quote:
Daar heb ik 0 seconden van gezien.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:27 schreef Cee het volgende:
[..]
De BNN tv-kijk marathon.Giel trollde Benny.
LOL, maar dan echt LOLquote:
Ja dat wel die "50 euro pannekoek" en "geintje natuurlijk" ben ik nu wel moe.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind z'n geluidjes irritant maar hem zelf niet, vooral niet tijdens SR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |