quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Draait door de weeks elke avond van 19u tot 22u
quote:
Gerrie's kontquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
Of die foto met Gerrie, die was ook heel leuk Benny
Hij valt best mee vind ik.quote:
quote:
Daar heb ik 0 seconden van gezien.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:27 schreef Cee het volgende:
[..]
De BNN tv-kijk marathon.Giel trollde Benny.
LOL, maar dan echt LOLquote:
Ja dat wel die "50 euro pannekoek" en "geintje natuurlijk" ben ik nu wel moe.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind z'n geluidjes irritant maar hem zelf niet, vooral niet tijdens SR.
Ik heb hem nog nooit gehoord, dus kan ook niet oordelen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik meestal ook nietVind 't niet heel geweldig ofzo
Dit. En Ekstra weekendquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik luister het meest om 12.00u als Gerard komt.
Als je al 20 jaar bezig bent met muziek blijft er waarschijnlijk wel wat hangen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
hoe komt het dat die dj's al die liedjes uit hun hoofd kennen?
Je bent continue bezig met muziek... ik zou het vreemder vinden als ze geen van die liedjes kendequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
hoe komt het dat die dj's al die liedjes uit hun hoofd kennen?
En tussendoor in de auto, dus dat hangt er vanaf wanneer.quote:
Krijgen we je slechte grappen er gratis bij?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
gelukkig je leeft nog!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
had dit topic nou echt even nodigquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
Compleet anders als wat ie hier nu doetquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gehoord, dus kan ook niet oordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |