abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120653013
Ik neem altijd een powernapje tijdens SR als Giel is. In de normale weekdagen ben ik veroordeeld tot Gieltje Beelen, omdat ochtendshow en radiowekker...
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:32:38 #62
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120653020
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
We hadden inderdaad nog iemand nodig om het niveau om laag te brengen.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:32:39 #63
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653021
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom nog ff een paar uurtjes meepikken. fijn he?
:W Tof.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:32:46 #64
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120653029
Normaal aanvragen _O_ _O_.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:32:48 #65
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120653030
Is er geen tracklisting van die achtergrondmuziekjes? :D
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:32:53 #66
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120653034
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Krijgen we je slechte grappen er gratis bij?
als er wat in mij opkomt post ik het :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef peaceman het volgende:

[..]

gelukkig je leeft nog!
iets met onkruid en vergaat niet :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Evertjan het volgende:

[..]

had dit topic nou echt even nodig
die druk, die druk!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120653036
"Uut Lutt'n" _O-
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:07 #68
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653043
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef DeLuna het volgende:

[..]

En tussendoor in de auto, dus dat hangt er vanaf wanneer. :P
Ligt er ook maar net aan of de radio op 't werk op 3fm staat :P
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:09 #69
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120653045
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:

[..]

Vind het bij SR best meevallen.
Dat wel idd :Y .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:10 #70
87554 Cee
Welluk?
pi_120653046
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:

[..]

We hadden inderdaad nog iemand nodig om het niveau om laag te brengen.
_O-
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:25 #72
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120653060
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:

[..]

We hadden inderdaad nog iemand nodig om het niveau om laag te brengen.
:'(

quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

:W Tof.
ja, goede plaat! Funk it up van T.O.F.!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:26 #73
87554 Cee
Welluk?
pi_120653061
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Cassius het volgende:
Is er geen tracklisting van die achtergrondmuziekjes? :D
Bij Michiel kan je ervan uitgaan dat het Disney is. :)
pi_120653062
Kutboeren.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:32 #75
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120653066
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
"Uut Lutt'n" _O-
Wat een volk :').
pi_120653068
de toeter ploat!
pi_120653070
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:

[..]

We hadden inderdaad nog iemand nodig om het niveau om laag te brengen.
om laag nog wel?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:40 #78
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120653075
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:33 schreef Cee het volgende:

[..]

_O-
2x :'(
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120653080
radio de blauwe orka!!! *O* *O* *O*
pi_120653082
Wat is deze?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120653084
Wat is dit?!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:52 #82
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_120653085
Michiel doe even normaal
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:33:55 #83
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120653088
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:33 schreef iFok. het volgende:
Kutboeren.
Stadse kakker.
pi_120653095
*O* *G*
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:34:04 #85
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120653097
Somertijd-erlebnis :o
pi_120653100
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:33 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Wat een volk :').
Allemaal bouwvakkers, ruig volk O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120653101
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  Redactie Sport zaterdag 22 december 2012 @ 23:34:08 #88
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120653102
Dit is een hele andere toeter dan normaal.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120653109
EkstraWeekend luisteraars!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')