Moet toegeven, die Pardoel bakt er inderdaad niets vanquote:
Moment voor mij om radio uit t edoen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik luister het meest om 12.00u als Gerard komt.
Ik sms het wel naar 3333quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja vertel nu ook maar wat er eerst stond.
picsquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:39 schreef D. het volgende:
Morgen eens kijken of ik mijn Hammer shirt nog terug kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |