Deze dusquote:
Venema gaat altijd lekker wanneer ik zit te kijkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:40 schreef Pino112 het volgende:
Venema gaat aardig lekker weer vanavond.
voor het eerst dat ie werktquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef ChatGirl het volgende:
Is Johnny van de facilitaire dienst ofzo? Zie hem alleen maar opruimen daar
Hij is van De Groot, BUITENGELUIDEN!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef ChatGirl het volgende:
Is Johnny van de facilitaire dienst ofzo? Zie hem alleen maar opruimen daar
+1quote:
Zal wel ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ekdom laat 'm wel keihard losgaan.
dat dus. Ik vind hem de leukste eigenlijk van de drie, gewoon hoe hij zich gedraagt. Nooit te beroerd om via 'social media' en bericht te geven. Mag hem welquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij is van De Groot, BUITENGELUIDEN!
dat dus.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Ik vind Michiel ook de leukste van de drie. Daarna komt Gerard en daarna Giel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Dit.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Amen to that. Al zijn de trucjes van Gerard leuker.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Mee eens. En wat Againzender zegt, veel interactie, ook via twitter etc.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Stenders.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in.
Nou dat is wat overdreven, een van de betere soberso.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in.
nobody beats stendersquote:
Veenstra liet ons naar de studio komen, dus alleen daarom al is ie het tofstquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in.
Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minderquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in.
de beste...dat weet ik niet, maar zeker 1 van de beste. hoewel ik Stenders ook heel hoog heb zitten als ie niet teveel lult en ook timur staat bij mij hoog. maar dat is meer omdat ik zijn humor leuk vind. knoppentechnisch is het 9vd10x rukquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in.
Komt door het tijdstip.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder
Hij heeft een beetje te veel een emo-tienermuzieksmaak.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |