abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:44:58 #226
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120653623
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Dit.
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:45:03 #227
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120653633
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Amen to that. Al zijn de trucjes van Gerard leuker.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120653646
Gerard _O_ .
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:45:42 #230
87554 Cee
Welluk?
pi_120653650
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Michiel sowieso het leukste. Giel en Gerard doen imo teveel trucjes.
Mee eens. En wat Againzender zegt, veel interactie, ook via twitter etc.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:45:46 #231
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653651
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:45 schreef TheGeneral het volgende:
Gerard _O_ .
pi_120653655
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:44 schreef Cassius het volgende:

[..]

Can't Touch This [ afbeelding ]
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:45:58 #233
18653 crew  D.
pi_120653658
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef iBenny het volgende:

[..]

yupz
Ik zal kijken....
pi_120653660
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in. :+
pi_120653669
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in. :+
Stenders.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120653680
Ik hoor iemand EEY YOLO roepen :')
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:46:45 #237
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120653682
Giel en Gerard gebruiken de buitenmicrofoon haast nooit.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:46:51 #238
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653684
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Stenders.
Neuh.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:46:54 #239
340341 Blester
Membre très utile
pi_120653686
Gaat weinig opbrengen denk ik.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:46:55 #240
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120653687
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in. :+
Nou dat is wat overdreven, een van de betere soberso.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120653695
"het het erover met je vrienden.... vooral je nuchtere" _O-
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:47:01 #242
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120653698
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef De_Nater het volgende:
Ik hoor iemand EEY YOLO roepen :')
Jemig ja _O-
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:47:09 #243
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120653705
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Stenders.
nobody beats stenders
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:47:09 #244
18653 crew  D.
pi_120653707
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in. :+
Veenstra liet ons naar de studio komen, dus alleen daarom al is ie het tofst :P
pi_120653708
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in. :+
Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder ;(
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:47:29 #246
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120653718
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in. :+
de beste...dat weet ik niet, maar zeker 1 van de beste. hoewel ik Stenders ook heel hoog heb zitten als ie niet teveel lult en ook timur staat bij mij hoog. maar dat is meer omdat ik zijn humor leuk vind. knoppentechnisch is het 9vd10x ruk _O-
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:47:36 #247
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653721
DVDD.
pi_120653725
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:

[..]

Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder ;(
Komt door het tijdstip.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120653729
Demo v/d dag *O*
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:47:57 #250
87554 Cee
Welluk?
pi_120653734
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:

[..]

Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder ;(
Hij heeft een beetje te veel een emo-tienermuzieksmaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')