abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:47:59 #251
18653 crew  D.
pi_120653736
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:

[..]

Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder ;(
Daar kan hij ook niets aan doen :N
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:47:59 #252
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120653737
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:

[..]

Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder ;(
MM ja. Nu niet.
  Redactie Sport zaterdag 22 december 2012 @ 23:48:10 #253
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120653743
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:

[..]

Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder ;(
Andersom juist. Saaie gast, toffe muziek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:48:16 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120653745
Ik vind dat hele programma van Veenstra niks, maar alleen zijn programma.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120653749
Ujuh :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_120653750
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Komt door het tijdstip.
Ook. Volgens mij is ie echt dol op van die mooiboybandjes. Moet ie zelf weten natuurlijk, maar niet mijn ding :P
I reject reality and substitute my own
pi_120653756
Uujeeee
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_120653762
Uden City *O*
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:48:39 #259
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653766
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat hele programma van Veenstra niks, maar alleen zijn programma.
Eensch. Ekstra Weekend daarentegen.
pi_120653771
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat hele programma van Veenstra niks, maar alleen zijn programma.
Je moet zijn invalochtendshows luisteren _O_
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120653776
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:

[..]

Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder ;(
Ja ik vind zijn programma ook niet zoveel, met name door de muziek. Maar als hij daar los van is, zoals nu, is het top.
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:48:53 #262
18653 crew  D.
pi_120653781
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ook. Volgens mij is ie echt dol op van die mooiboybandjes. Moet ie zelf weten natuurlijk, maar niet mijn ding :P
Ik vind vooral Domien's muzieksmaak gay :P
pi_120653785
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef Cee het volgende:

[..]

Hij heeft een beetje te veel een emo-tienermuzieksmaak.
Ook dat ligt aan het tijdstip (vermoed ik)
Dan luistert het publiek dat die muziek wil horen
pi_120653787
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef alors het volgende:

[..]

Ja ik vind zijn programma ook niet zoveel, met name door de muziek. Maar als hij daar los van is, zoals nu, is het top.
Klopt :Y
I reject reality and substitute my own
pi_120653788
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ook. Volgens mij is ie echt dol op van die mooiboybandjes. Moet ie zelf weten natuurlijk, maar niet mijn ding :P
toch is hij baas omdat hij veel Weezer draait
pi_120653790
:')
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:09 #267
87554 Cee
Welluk?
pi_120653795
ZET AF.
ZET AF NU.

HONDERD EURO.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:15 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120653799
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Je moet zijn invalochtendshows luisteren _O_
Die zijn wel tof. Maar op die plek vind ik Timur het geniaalst.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120653804
Demo van gisteren is de beste
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:20 #270
340341 Blester
Membre très utile
pi_120653805
Damn slecht.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_120653806
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef D. het volgende:

[..]

Ik vind vooral Domien's muzieksmaak gay :P
Ik juist niet. Domien mag van mij wel meer dance draaien, maar dat zal wel niet goed vallen bij het werkvolk :+
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:25 #272
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653808
Wat

Is

Deze.
pi_120653812
Demo :'(
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:33 #274
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120653813
GODSAMME!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:35 #275
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_120653815
ROTZOOI !!!!!!!!!
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:37 #276
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120653819
Wtf am I listening to
pi_120653823
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef D. het volgende:

[..]

Ik vind vooral Domien's muzieksmaak gay :P
Domien :')
pi_120653824
:')_!
pi_120653825
wtf :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  Redactie Sport zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:51 #280
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120653830
Mute.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120653832
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef Cee het volgende:
ZET AF.
ZET AF NU.

HONDERD EURO.
Dit!
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:54 #282
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120653833
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef Evertjan het volgende:

[..]

toch is hij baas omdat hij veel Weezer draait
en r.e.m.
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:55 #283
18653 crew  D.
pi_120653834
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ik juist niet. Domien mag van mij wel meer dance draaien, maar dat zal wel niet goed vallen bij het werkvolk :+
Ik bedoel niet zijn playlist, maar zijn muzieksmaak :P
pi_120653839
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef Cee het volgende:
ZET AF.
ZET AF NU.

HONDERD EURO.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120653840
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Die zijn wel tof. Maar op die plek vind ik Timur het geniaalst.
Beter dat ze Giel gewoon eindelijk eens op een ander slot zeggen en een ander de ochtendshow laten doen...
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120653841
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Stenders.
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou dat is wat overdreven, een van de betere soberso.
[/quote]
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:

[..]

Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder ;(
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

de beste...dat weet ik niet, maar zeker 1 van de beste. hoewel ik Stenders ook heel hoog heb zitten als ie niet teveel lult en ook timur staat bij mij hoog. maar dat is meer omdat ik zijn humor leuk vind. knoppentechnisch is het 9vd10x ruk _O-
Michiel is de beste. :6
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:50:02 #287
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120653845
Chickies met natte haren :9~
  Redactie Sport zaterdag 22 december 2012 @ 23:50:07 #288
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120653848
Zelfs gers is beter.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120653850
Michiel denkt er het Zijne van
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_120653856
Wat is dit? :{
pi_120653857
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef D. het volgende:

[..]

Ik bedoel niet zijn playlist, maar zijn muzieksmaak :P
Hij is een groot danceliefhebber :Y
I reject reality and substitute my own
pi_120653858
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs gers is beter.
_O-
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:50:23 #293
87554 Cee
Welluk?
pi_120653864
Oké, tweehonderd euro, dit doet pijn.
pi_120653865
Ik word hier verdrietig van. Wat is het?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Redactie Sport zaterdag 22 december 2012 @ 23:50:32 #295
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120653870
Dit stukje gaat op zich nog wel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120653875
Hoeveel heeft die gek hier voor betaald?
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:50:44 #297
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_120653876
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:50 schreef Pino112 het volgende:
Chickies met natte haren kut:9~
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_120653877
Laat ff weten wanneer dit voorbij is, bvd.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:50:47 #299
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120653883
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
Ik word hier verdrietig van. Wat is het?
Een of andere vage kutdemo.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:50:49 #300
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653885
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stukje gaat op zich nog wel.
Geen vocals, dat scheelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')