Daar kan hij ook niets aan doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder
MM ja. Nu niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder
Andersom juist. Saaie gast, toffe muziek.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder
Ook. Volgens mij is ie echt dol op van die mooiboybandjes. Moet ie zelf weten natuurlijk, maar niet mijn dingquote:
Eensch. Ekstra Weekend daarentegen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat hele programma van Veenstra niks, maar alleen zijn programma.
Je moet zijn invalochtendshows luisterenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat hele programma van Veenstra niks, maar alleen zijn programma.
Ja ik vind zijn programma ook niet zoveel, met name door de muziek. Maar als hij daar los van is, zoals nu, is het top.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder
Ik vind vooral Domien's muzieksmaak gayquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook. Volgens mij is ie echt dol op van die mooiboybandjes. Moet ie zelf weten natuurlijk, maar niet mijn ding
Ook dat ligt aan het tijdstip (vermoed ik)quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje te veel een emo-tienermuzieksmaak.
Kloptquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik vind zijn programma ook niet zoveel, met name door de muziek. Maar als hij daar los van is, zoals nu, is het top.
toch is hij baas omdat hij veel Weezer draaitquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook. Volgens mij is ie echt dol op van die mooiboybandjes. Moet ie zelf weten natuurlijk, maar niet mijn ding
Die zijn wel tof. Maar op die plek vind ik Timur het geniaalst.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Je moet zijn invalochtendshows luisteren
Ik juist niet. Domien mag van mij wel meer dance draaien, maar dat zal wel niet goed vallen bij het werkvolkquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind vooral Domien's muzieksmaak gay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |