abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:47:59 #251
18653 crew  D.
pi_120653736
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:

[..]

Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder ;(
Daar kan hij ook niets aan doen :N
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:47:59 #252
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120653737
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:

[..]

Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder ;(
MM ja. Nu niet.
  Redactie Sport zaterdag 22 december 2012 @ 23:48:10 #253
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120653743
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:

[..]

Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder ;(
Andersom juist. Saaie gast, toffe muziek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:48:16 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120653745
Ik vind dat hele programma van Veenstra niks, maar alleen zijn programma.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120653749
Ujuh :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_120653750
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Komt door het tijdstip.
Ook. Volgens mij is ie echt dol op van die mooiboybandjes. Moet ie zelf weten natuurlijk, maar niet mijn ding :P
I reject reality and substitute my own
pi_120653756
Uujeeee
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_120653762
Uden City *O*
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:48:39 #259
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653766
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat hele programma van Veenstra niks, maar alleen zijn programma.
Eensch. Ekstra Weekend daarentegen.
pi_120653771
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat hele programma van Veenstra niks, maar alleen zijn programma.
Je moet zijn invalochtendshows luisteren _O_
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120653776
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:

[..]

Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder ;(
Ja ik vind zijn programma ook niet zoveel, met name door de muziek. Maar als hij daar los van is, zoals nu, is het top.
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:48:53 #262
18653 crew  D.
pi_120653781
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ook. Volgens mij is ie echt dol op van die mooiboybandjes. Moet ie zelf weten natuurlijk, maar niet mijn ding :P
Ik vind vooral Domien's muzieksmaak gay :P
pi_120653785
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef Cee het volgende:

[..]

Hij heeft een beetje te veel een emo-tienermuzieksmaak.
Ook dat ligt aan het tijdstip (vermoed ik)
Dan luistert het publiek dat die muziek wil horen
pi_120653787
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef alors het volgende:

[..]

Ja ik vind zijn programma ook niet zoveel, met name door de muziek. Maar als hij daar los van is, zoals nu, is het top.
Klopt :Y
I reject reality and substitute my own
pi_120653788
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ook. Volgens mij is ie echt dol op van die mooiboybandjes. Moet ie zelf weten natuurlijk, maar niet mijn ding :P
toch is hij baas omdat hij veel Weezer draait
pi_120653790
:')
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:09 #267
87554 Cee
Welluk?
pi_120653795
ZET AF.
ZET AF NU.

HONDERD EURO.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:15 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120653799
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Je moet zijn invalochtendshows luisteren _O_
Die zijn wel tof. Maar op die plek vind ik Timur het geniaalst.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120653804
Demo van gisteren is de beste
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:20 #270
340341 Blester
Membre très utile
pi_120653805
Damn slecht.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_120653806
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef D. het volgende:

[..]

Ik vind vooral Domien's muzieksmaak gay :P
Ik juist niet. Domien mag van mij wel meer dance draaien, maar dat zal wel niet goed vallen bij het werkvolk :+
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:25 #272
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653808
Wat

Is

Deze.
pi_120653812
Demo :'(
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:33 #274
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120653813
GODSAMME!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:35 #275
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_120653815
ROTZOOI !!!!!!!!!
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')