abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120653695
"het het erover met je vrienden.... vooral je nuchtere" _O-
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:47:01 #242
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120653698
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef De_Nater het volgende:
Ik hoor iemand EEY YOLO roepen :')
Jemig ja _O-
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:47:09 #243
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120653705
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Stenders.
nobody beats stenders
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:47:09 #244
18653 crew  D.
pi_120653707
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in. :+
Veenstra liet ons naar de studio komen, dus alleen daarom al is ie het tofst :P
pi_120653708
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in. :+
Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder ;(
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:47:29 #246
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120653718
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veenstra was al de beste DJ van 3FM, nu ziet iedereen dat in. :+
de beste...dat weet ik niet, maar zeker 1 van de beste. hoewel ik Stenders ook heel hoog heb zitten als ie niet teveel lult en ook timur staat bij mij hoog. maar dat is meer omdat ik zijn humor leuk vind. knoppentechnisch is het 9vd10x ruk _O-
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:47:36 #247
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653721
DVDD.
pi_120653725
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:

[..]

Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder ;(
Komt door het tijdstip.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120653729
Demo v/d dag *O*
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:47:57 #250
87554 Cee
Welluk?
pi_120653734
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:

[..]

Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder ;(
Hij heeft een beetje te veel een emo-tienermuzieksmaak.
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:47:59 #251
18653 crew  D.
pi_120653736
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:

[..]

Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder ;(
Daar kan hij ook niets aan doen :N
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:47:59 #252
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120653737
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:

[..]

Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder ;(
MM ja. Nu niet.
  Redactie Sport zaterdag 22 december 2012 @ 23:48:10 #253
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120653743
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:

[..]

Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder ;(
Andersom juist. Saaie gast, toffe muziek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:48:16 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120653745
Ik vind dat hele programma van Veenstra niks, maar alleen zijn programma.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120653749
Ujuh :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_120653750
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Komt door het tijdstip.
Ook. Volgens mij is ie echt dol op van die mooiboybandjes. Moet ie zelf weten natuurlijk, maar niet mijn ding :P
I reject reality and substitute my own
pi_120653756
Uujeeee
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_120653762
Uden City *O*
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:48:39 #259
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120653766
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat hele programma van Veenstra niks, maar alleen zijn programma.
Eensch. Ekstra Weekend daarentegen.
pi_120653771
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat hele programma van Veenstra niks, maar alleen zijn programma.
Je moet zijn invalochtendshows luisteren _O_
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120653776
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:

[..]

Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder ;(
Ja ik vind zijn programma ook niet zoveel, met name door de muziek. Maar als hij daar los van is, zoals nu, is het top.
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:48:53 #262
18653 crew  D.
pi_120653781
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ook. Volgens mij is ie echt dol op van die mooiboybandjes. Moet ie zelf weten natuurlijk, maar niet mijn ding :P
Ik vind vooral Domien's muzieksmaak gay :P
pi_120653785
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef Cee het volgende:

[..]

Hij heeft een beetje te veel een emo-tienermuzieksmaak.
Ook dat ligt aan het tijdstip (vermoed ik)
Dan luistert het publiek dat die muziek wil horen
pi_120653787
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef alors het volgende:

[..]

Ja ik vind zijn programma ook niet zoveel, met name door de muziek. Maar als hij daar los van is, zoals nu, is het top.
Klopt :Y
I reject reality and substitute my own
pi_120653788
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ook. Volgens mij is ie echt dol op van die mooiboybandjes. Moet ie zelf weten natuurlijk, maar niet mijn ding :P
toch is hij baas omdat hij veel Weezer draait
pi_120653790
:')
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:09 #267
87554 Cee
Welluk?
pi_120653795
ZET AF.
ZET AF NU.

HONDERD EURO.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:15 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120653799
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Je moet zijn invalochtendshows luisteren _O_
Die zijn wel tof. Maar op die plek vind ik Timur het geniaalst.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120653804
Demo van gisteren is de beste
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:20 #270
340341 Blester
Membre très utile
pi_120653805
Damn slecht.
~ Love comes unseen; we only see it go
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')