Ik juist niet. Domien mag van mij wel meer dance draaien, maar dat zal wel niet goed vallen bij het werkvolkquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind vooral Domien's muzieksmaak gay
Domienquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind vooral Domien's muzieksmaak gay
en r.e.m.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toch is hij baas omdat hij veel Weezer draait
Ik bedoel niet zijn playlist, maar zijn muzieksmaakquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik juist niet. Domien mag van mij wel meer dance draaien, maar dat zal wel niet goed vallen bij het werkvolk
quote:
Beter dat ze Giel gewoon eindelijk eens op een ander slot zeggen en een ander de ochtendshow laten doen...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Die zijn wel tof. Maar op die plek vind ik Timur het geniaalst.
quote:
[/quote]quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat is wat overdreven, een van de betere soberso.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwaah. Leuke dj, maar z'n muziek is meestal iets minder
Michiel is de beste.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de beste...dat weet ik niet, maar zeker 1 van de beste. hoewel ik Stenders ook heel hoog heb zitten als ie niet teveel lult en ook timur staat bij mij hoog. maar dat is meer omdat ik zijn humor leuk vind. knoppentechnisch is het 9vd10x ruk
Hij is een groot danceliefhebberquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zijn playlist, maar zijn muzieksmaak
Een of andere vage kutdemo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
Ik word hier verdrietig van. Wat is het?
Geen vocals, dat scheelt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stukje gaat op zich nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |