Zie geen leuke meiden bij Sr topic met screenies of gifs dus helaas. Ze was heel sensueel aan het dansen voor de camera, met haar vriendin aan het zoenen af en toe.. sex bomb wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:28 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
heb wat gemist gister merk ik ;P
Da's goed te doen tochquote:Op donderdag 20 december 2012 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
jammer dat Enschede 2 uur reizen is met OV...
Herkenbaar... en ja gebakken is ook fatsoenlijk maar wij hebben al 2 weken geen gekookte aardappels meer gehad en de kinderen zijn daar toch wel gek op. De komende weken gaan ze het ook niet krijgen.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Herkenbaar
Dit vind ik fatsoenlijk
Met groenten en vlees erbij
De hele week makkelijk pizza, brood ed. en nog niet veel trek gehad na die buikgriep
20uurquote:Op donderdag 20 december 2012 16:32 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hoe laat is de tussenstand, en hoe laat was die gister?
Nee joh.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Binnenkort dus Ajax - Chelsea.
Wij vorige week dinsdag, in 6 dagen alle 4 kotsend en wel holadiejeejquote:Op donderdag 20 december 2012 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Herkenbaar... en ja gebakken is ook fatsoenlijk maar wij hebben al 2 weken geen gekookte aardappels meer gehad en de kinderen zijn daar toch wel gek op. De komende weken gaan ze het ook niet krijgen.
Wij hadden van de week buikgriep...
HOe is het met je arm trouwens?
Ik ging het meest los bij PLORK en de aannemers maar het publiek denk ik bij las ketchup, gangnam style of toch oerhend hard.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:32 schreef Tropanzia het volgende:
Wat was nou het meeste ''losgaan''moment tot nu toe?
Gisteren Normaal met Oerend Hard?
Of is dat alweer overtroffen?
gedaanquote:Op donderdag 20 december 2012 16:33 schreef Pino112 het volgende:
@Momo Je mag Gers wel doorstrepen in de OP.
Pff heftig...quote:Op donderdag 20 december 2012 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij vorige week dinsdag, in 6 dagen alle 4 kotsend en wel holadiejeejde 1 na de ander
Dokter had geen tijd vanmorgen, dus ik heb een afspraak voor morgen om 8.20dus nog steeds auw
twitter:kluun twitterde op donderdag 20-12-2012 om 16:28:46Vanavond tegen 21u kondig ik de veiling aan bij #sr12. Je kunt kiezen tussen Arnhem, Hoogeveen, A'dam, Enschede, Roosendaal of Breda reageer retweet
Kluun vind ik echt walgelijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:36 schreef Diaan73 het volgende:
twitter:kluun twitterde op donderdag 20-12-2012 om 16:28:46Vanavond tegen 21u kondig ik de veiling aan bij #sr12. Je kunt kiezen tussen Arnhem, Hoogeveen, A'dam, Enschede, Roosendaal of Breda reageer retweet
![]()
Valt alleen gelijk met finale van Expeditie Robinson..
Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 20 december 2012 16:36 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
moeilijke keuzequote:Op donderdag 20 december 2012 16:36 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Wel een aantrekkelijk man toch?quote:
Ja lekker he?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pff heftig...
Bij ons alleen Peace en ik gelukkig.
Balen....
Pittig kapsel heeft zequote:Op donderdag 20 december 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
Hey Yvonne Jaspers in het callcentrum..wat tof van haar.
HET GAAT OM XXXXX SLACHTOFFERSquote:Op donderdag 20 december 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
je zit nog in de kastquote:Op donderdag 20 december 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel een aantrekkelijk man toch?
God ik wissel af tussen geile puber en homo.. ben ik soms schizofreen
Succes. Ik heb gelukkig de boodschappen al gedaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
ja ik ga schoenen en jas aandoen en mij begeven naar supermarkt.
Niets meer posten tot dat ik weer terug ben. Bij voorbaat dank voor u medewerking!
Kan je beter Lakeman vragen...quote:Op donderdag 20 december 2012 16:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
HET GAAT OM XXXXX SLACHTOFFERS![]()
* BAM BAM BAM op haar tafeltje
Ik!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:40 schreef IJsbergsla het volgende:
Wie vond de Shawl van Timur zelf hier nou zo mooi?
Wie niet? bazensjaal. Ik vroeg me af waar ie gebleven was toen ik hem net zonder zag..quote:Op donderdag 20 december 2012 16:40 schreef IJsbergsla het volgende:
Wie vond de Shawl van Timur zelf hier nou zo mooi?
Dat kan beide tegelijk toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel een aantrekkelijk man toch?
God ik wissel af tussen geile puber en homo.. ben ik soms schizofreen
True x2quote:Op donderdag 20 december 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja lekker he?![]()
Wees blij, met kinderen ben je altijd extra aan het wassen![]()
Nee niet balen, dan heb ik er in de vakantie niet zo'n last van
Nee, ik stel me niet zo aan.. ik kan gewoon zeggen of een man knap is of niet zonder homo te zijnquote:
Ohjaquote:Op donderdag 20 december 2012 16:40 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Kan je beter Lakeman vragen...
De kratjes waren op?quote:
Wel een verademing vind ik dat hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik stel me niet zo aan.. ik kan gewoon zeggen of een man knap is of niet zonder homo te zijn
yvon Jaspers vind ik zo'n doos hè?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
Wow die is mooi gewordenquote:
nou, op school roepen ze keimakkelijk al HA, GAY!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Wel een verademing vind ik dat hoorMannen die zogenaamd niet kunnen beoordelen of een andere man er goed uitziet
Denk die tweede, maar dat vind ik best prijzig voor een sjaal. Die eerste van fleece, jammer genoeg.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:42 schreef IJsbergsla het volgende:
http://www.fashionbasemen(...)rijs-oranje-fleece/#
http://www.mensroomonline.nl/scotch-soda-retro-sjaal-b-navy
Een van deze denk ik, hij ligt op de afbeelding hieronder op de bank achter Michiel
[ afbeelding ]
Ze heeft haar reputatie geen goed gedaan toen bij DWDDquote:Op donderdag 20 december 2012 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
yvon Jaspers vind ik zo'n doos hè?
Als ik homo was zou ik het wel weten.. ik zou Gerard Butler kei hard gevenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Wel een verademing vind ik dat hoorMannen die zogenaamd niet kunnen beoordelen of een andere man er goed uitziet
Ik vind haar altijd zo belerend bij DWDD... daar krijg ik echt kotsneigingen van. En dat krijg ik niet snel.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze heeft haar reputatie geen goed gedaan toen bij DWDD
Uitbesteden aan het bejaardentehuisquote:Op donderdag 20 december 2012 16:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Denk die tweede, maar dat vind ik best prijzig voor een sjaal. Die eerste van fleece, jammer genoeg.
't Is gewoon een baggerwijf.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd zo belerend bij DWDD... daar krijg ik echt kotsneigingen van. En dat krijg ik niet snel.
Ja, dat is ook zo inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
't Is gewoon een baggerwijf.
en dan kijkt ieder jaar 3 a 5 miljoen man naar Boer zoekt vrouw..quote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
't Is gewoon een baggerwijf.
Ik vrees dat dat niet goedkoper isquote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Uitbesteden aan het bejaardentehuis
Zo bizar....quote:Op donderdag 20 december 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dan kijkt ieder jaar 3 a 5 miljoen man naar Boer zoekt vrouw..
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 december 2012 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo bizar....![]()
Ik heb het nog nooit gezien!!!
Bij de Kraaien bedoel je?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
Dennis Weening is er morgenavond ook bij!!
ik kijk geen boer zoekt vrouw, en geen DWDD. Zo doe je dat.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo bizar....![]()
Ik heb het nog nooit gezien!!!
En als het in DWDD over gaat, ga ik niet kijken...
Yeps.... hij gaat maskers verkopen. Ze willen op het hele plein mensen met maskers.quote:
Jip, zo heette mijn kat ookquote:Op donderdag 20 december 2012 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
Jip heeft wel 41 weken in de buik gezeten.... Twan 42 weken en Lennon ook...
Jij bent wel een Asperger mens als het aan komt op je kinderen of niet?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
DWDD vind ik wel weer heel erg leuk.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kijk geen boer zoekt vrouw, en geen DWDD. Zo doe je dat.
het einde der tijden nadert dus echtquote:Op donderdag 20 december 2012 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.... hij gaat maskers verkopen. Ze willen op het hele plein mensen met maskers.
BZVquote:Op donderdag 20 december 2012 16:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kijk geen boer zoekt vrouw, en geen DWDD. Zo doe je dat.
Wie is Jipquote:Op donderdag 20 december 2012 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
Asperger mens??quote:Op donderdag 20 december 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent wel een Asperger mens als het aan komt op je kinderen of niet?
Heh?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent wel een Asperger mens als het aan komt op je kinderen of niet?
ik erger me kapot aan Mathijs. OK, heel soms als ik langs zap en Claudia nam het over bleef ik wel eens kijken.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
DWDD vind ik wel weer heel erg leuk.
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ja dan wordt het lastig als je niet weet wat het is.
Ohquote:Op donderdag 20 december 2012 16:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar werd over gesproken in het item over baby's net.
Die zou ik ook wel willen inderdaadquote:
Wrs dit:quote:Op donderdag 20 december 2012 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], ik weet prima wat Asperger is, maar ik begrijp niet hoe je er nu ineens bij komt.
Omdat ze veel over der kinderen praten. Weet je wel.. een grap van asperger mensen die helemaal geobsedeerd zijn met 1 onderwerp en daar de hele tijd over blijven praten.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], ik weet prima wat Asperger is, maar ik begrijp niet hoe je er nu ineens bij komt.
http://www.mentalsuits.nl/quote:Op donderdag 20 december 2012 16:52 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel willen inderdaad
Bye byequote:Op donderdag 20 december 2012 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn eigen kinderen even halen
Tot vanavond
Ja, maar wat is daar zo gek aan als het op de radio continu over kinderen gaatquote:Op donderdag 20 december 2012 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ze veel over der kinderen praten. Weet je wel.. een grap van asperger mensen die helemaal geobsedeerd zijn met 1 onderwerp en daar de hele tijd over blijven praten.
Grappig dat het beeld zo is bij jou. Zo ben ik nl helemaal niet irl.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ze veel over der kinderen praten. Weet je wel.. een grap van asperger mensen die helemaal geobsedeerd zijn met 1 onderwerp en daar de hele tijd over blijven praten.
Je ondertitelquote:Op donderdag 20 december 2012 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Grappig dat het beeld zo is bij jou. Zo ben ik nl helemaal niet irl.![]()
Ik stoor me ook altijd op verjaardagen als het altijd maar over de kinderen gaat. Boring. Ik probeer er altijd voor te waken....
Wie doen dat dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:54 schreef De_Nater het volgende:
Echt, mensen die zo benieuwd zijn naar het anthem en dan huiliehuilie gaan doen als het er nog niet is, snappen de bedoeling van het anthem niet
Dat heb ik als trotse moederquote:
Zag weer zo'n bericht in de smsbalk (tweet was het) met iemand die bedroefd opmerkte dat er ieder jaar een nummer is waar ze helemaal op los gaan en dit jaar nietquote:
Zoals ieder jaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had dit gemist:
http://seriousrequest.3fm(...)een-brievenbus-erbij
Wat goed.![]()
het plaatsen van die brievenbus was wel grappig!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had dit gemist:
http://seriousrequest.3fm(...)een-brievenbus-erbij
Wat goed.![]()
Het is een wachtmuziekje!quote:
Eerste dag veul meerquote:Op donderdag 20 december 2012 16:59 schreef Tropanzia het volgende:
Hoe is de tussenstand nou eigenlijk in vergelijking met voorgaande jaren? meer of minder geld opgehaald?
Huh is er een nieuwe tussenstand?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:59 schreef Tropanzia het volgende:
Hoe is de tussenstand nou eigenlijk in vergelijking met voorgaande jaren? meer of minder geld opgehaald?
Hahahaquote:Op donderdag 20 december 2012 17:07 schreef alors het volgende:
1.450.450dat zou echt fantastisch zijn!
Postal Gold , bestaat dat nog ?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:07 schreef alors het volgende:
1.450.450dat zou echt fantastisch zijn!
Ik zou juist laag inzetten, voorkomt teleurstelling.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:08 schreef De_Nater het volgende:
Laten we hoog inzetten en gaan voor de 2 miljoen.
Heb je bewijs?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop dat ze een keer minder halen dan het jaar ervoor90% gaat toch naar de directeur..
valt wel mee, waarschijnlijk maar 200-300k oid.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop dat ze een keer minder halen dan het jaar ervoor90% gaat toch naar de directeur..
Daar zitten ze nu al overheenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:10 schreef Momo... het volgende:
Vorig jaar was dit ¤ 662.858,- op de 2de dag.
Jeez, lees de jaarverslagen van het rode kruis eens doorquote:Op donderdag 20 december 2012 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
Heb je bewijs dat het niet zo is?quote:
Nee, maar ik beweer ook niet dat het niet zo is. Jij wel. Klein verschil he.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je bewijs dat het niet zo is?![]()
Lesje argumentatie gehad ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, maar ik beweer ook niet dat het niet zo is. Jij wel. Klein verschil he.
Tevens een verschuiving van de bewijslast.
http://www.rodekruis.nl/r(...)aarverslag-2011.aspxquote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je bewijs dat het niet zo is?volgens de wet moet 10% van wat is opgehaald bij goede doelen besteed worden aan waarvoor het gevraagd is, dus die andere 90% kan de directeur zo in z'n zak steken...
Jij wil bewijs hebben, kan je het toch zelf gaan zoekenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, maar ik beweer ook niet dat het niet zo is. Jij wel. Klein verschil he.
Tevens een verschuiving van de bewijslast.
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij wil bewijs hebben, kan je het toch zelf gaan zoeken
Nogmaalsquote:Op donderdag 20 december 2012 17:13 schreef De_Nater het volgende:
[..]
http://www.rodekruis.nl/r(...)aarverslag-2011.aspx
Voor de volledigheid: pagina 38
Jij beweert ineens iets. Zoek je ook het bewijs maar.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een stelling dien je te onderbouwen. Dus jij moet met bewijs komenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn eigen naam zeggen vind ik altijd al een beetje raar.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
Zo raar om je eigen naam te gaan zingen..![]()
Zie je het al gebeuren.. de meeste dromen.. zijn bedrog..
Maar als je wakker wordt langs Marco Borsato ja dan droom je nog.
Je snapt ook wel dat ik overdrijf, die 2 ton die hij verdiend is alsnog veel te veel..quote:Op donderdag 20 december 2012 17:13 schreef De_Nater het volgende:
[..]
http://www.rodekruis.nl/r(...)aarverslag-2011.aspx
Voor de volledigheid: pagina 38
Ohja nu snappen wij ineens dat je overdrijft.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je snapt ook wel dat ik overdrijf, die 2 ton die hij verdiend is alsnog veel te veel..
Het is hier nog steeds droog... wel fris.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
volgens mij vergaat de wereld het weer buiten
da's geen shakiraquote:Op donderdag 20 december 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Schudden met die billen
Nou ik hoor hier steeds gillende chicks doorheen, dat maakt het vooral irritant.quote:
Props voor de gifverzamelingquote:Op donderdag 20 december 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Chechetehcherehceh che che
Ik moest heel hard lachen.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:17 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Exact. Van die nummers die dan ook nog live moeten zijn zodat we aan het uitzinnige publiek kunnen horen hoe leuk de plaat toch eigenlijk wel niet isquote:Op donderdag 20 december 2012 17:16 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind dit een enorme kutplaat. Zelfde als die andere, die Nossa oid..
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:18 schreef Cassius het volgende:
[..]
Exact. Van die nummers die dan ook nog live moeten zijn zodat we aan het uitzinnige publiek kunnen horen hoe leuk de plaat toch eigenlijk wel niet is
Ik vind ook dat ze, anders dan normaal, hun eigen naam uitspreken.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit kan toch niemand horen zonder te lachen... Sander Lantinga die Ellis Mapira uitspreekt.
dat 1ste gifje.. wat je liet zien..van shakiraquote:Op donderdag 20 december 2012 17:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wist wel dat iemand hem al gequote had![]()
Maar inderdaaddoe mij maar shakira dan.
ik denk ook zoietsquote:Op donderdag 20 december 2012 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk trouwens een tussenstand van ¤ 1.725.000. Om en nabij.
135k is geen 2 ton... Bovendien gaat er van die 135k ook nog eens bijna de helft af voor de belastingen...quote:Op donderdag 20 december 2012 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je snapt ook wel dat ik overdrijf, die 2 ton die hij verdiend is alsnog veel te veel..
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat 1ste gifje.. wat je liet zien..van shakira
Gaat mij ook nog niet tegenstaan. Vele malen beter dat die Theme song van Blof een aantal jaren geledenquote:
In ieder geval beter dan die van vorig jaar.quote:
LOLquote:
Inderdaad, gaat nog niet vervelen.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gaat mij ook nog niet tegenstaan. Vele malen beter dat die Theme song van Blof een aantal jaren geleden
Zekerquote:Op donderdag 20 december 2012 17:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gaat mij ook nog niet tegenstaan. Vele malen beter dat die Theme song van Blof een aantal jaren geleden
Dat was zo slecht.. heel hun optreden aan het eind en ook toen ze in het huis waren, bah eigenheimers.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is nu mijn Facebookachtergrondje.quote:
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is nu mijn Facebookachtergrondje.
Wat een drama was dat he, en steeds die Kermit postenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een drama was dat he, en steeds die Kermit posten![]()
2 ton hoorde ik iemand hier zeggen, ik heb die link die jij gaf niet bekeken op m'n ipod, dus heb niet gekeken hoeveel het precies was.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:21 schreef De_Nater het volgende:
[..]
135k is geen 2 ton... Bovendien gaat er van die 135k ook nog eens bijna de helft af voor de belastingen...
Ik wil de ouwe SantaKlaas jingle terug, heilig schennis dit.quote:
Die was er vanmiddag!quote:Op donderdag 20 december 2012 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil de ouwe SantaKlaas jingle terug, heilig schennis dit.
Je eten staat nog in je koelkast?quote:
En dat mis ik weer, zwaar leven.quote:
Dan vraag je om bewijs, kan je het bewijs niet eens bekijken omdat je ipod gebruiktquote:Op donderdag 20 december 2012 17:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2 ton hoorde ik iemand hier zeggen, ik heb die link die jij gaf niet bekeken op m'n ipod, dus heb niet gekeken hoeveel het precies was.
Ze komt dan ook uit Vanlooeeequote:Op donderdag 20 december 2012 17:25 schreef CindieY het volgende:
Ze spreekt zoontje zowat als zoentje uit
dat was wel heel erg jaquote:Op donderdag 20 december 2012 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan die van vorig jaar.
Toen werd ie ook op tragische wijze geloopd toen ze weer naar buiten kwamen.
Maar ik vind deze van al die themesongs toch het mooist.
Kei chazellach op hat kaampquote:Op donderdag 20 december 2012 17:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ze komt dan ook uit Vanlooeee
omg het heet Jayden, getekend voor het leven
Doe mij de Utregtse uitspraak maarquote:
Do you want to go down on Frans with mequote:Op donderdag 20 december 2012 17:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gaat over het strand. Maar dan in het Frans.
Pass die witvis maar door dan, varken blief ik niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:27 schreef Joysa het volgende:
Haha die Sandra woont hier in de buurt.. ik denk dat ik ook maar eten ga halen.
Ah oke.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom moet ik bij dit nummer denken aan dries mertens.
O ja, toen ik de radio aan had en dit nummer stond op. Zei Dries Mertens: DIT WAS DE KAMPIOENS WEDSTRIJD
die heb ik ff gemist geloof ikquote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
O ja, toen ik de radio aan had en dit nummer stond op. Zei Dries Mertens: DIT WAS DE KAMPIOENS WEDSTRIJD
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Of The Crystal Method !quote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef rubbereend het volgende:
Doe mij maar Crystal Castles ipv Crystal Fighters
A la Bert Visscher: SCHUUIIIIFFFquote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ga een pizza in de oven schuuv'n
Ja kloptquote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Do you want to go down on Frans with me
Dat is toch van die bliep bliep muziek waarbij je jezelf afvraagt of je inbelmodem aan het reïncarneren is?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef rubbereend het volgende:
Doe mij maar Crystal Castles ipv Crystal Fighters
Ah, dat heb je ze dus al goed afgeleerd.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:30 schreef Againzender het volgende:
Normaal bij Plage staan Axel en Marc een soort mengsel tussen hakken en slamdance te doen. Nu hangen ze op de bank
drugs are bad mkayquote:Op donderdag 20 december 2012 17:30 schreef Againzender het volgende:
Normaal bij Plage staan Axel en Marc een soort mengsel tussen hakken en slamdance te doen. Nu hangen ze op de bank
nee, zijn goed ziekquote:Op donderdag 20 december 2012 17:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, dat heb je ze dus al goed afgeleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |