135k is geen 2 ton... Bovendien gaat er van die 135k ook nog eens bijna de helft af voor de belastingen...quote:Op donderdag 20 december 2012 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je snapt ook wel dat ik overdrijf, die 2 ton die hij verdiend is alsnog veel te veel..
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat 1ste gifje.. wat je liet zien..van shakira
Gaat mij ook nog niet tegenstaan. Vele malen beter dat die Theme song van Blof een aantal jaren geledenquote:
In ieder geval beter dan die van vorig jaar.quote:
LOLquote:
Inderdaad, gaat nog niet vervelen.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gaat mij ook nog niet tegenstaan. Vele malen beter dat die Theme song van Blof een aantal jaren geleden
Zekerquote:Op donderdag 20 december 2012 17:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gaat mij ook nog niet tegenstaan. Vele malen beter dat die Theme song van Blof een aantal jaren geleden
Dat was zo slecht.. heel hun optreden aan het eind en ook toen ze in het huis waren, bah eigenheimers.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is nu mijn Facebookachtergrondje.quote:
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is nu mijn Facebookachtergrondje.
Wat een drama was dat he, en steeds die Kermit postenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een drama was dat he, en steeds die Kermit posten![]()
2 ton hoorde ik iemand hier zeggen, ik heb die link die jij gaf niet bekeken op m'n ipod, dus heb niet gekeken hoeveel het precies was.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:21 schreef De_Nater het volgende:
[..]
135k is geen 2 ton... Bovendien gaat er van die 135k ook nog eens bijna de helft af voor de belastingen...
Ik wil de ouwe SantaKlaas jingle terug, heilig schennis dit.quote:
Die was er vanmiddag!quote:Op donderdag 20 december 2012 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil de ouwe SantaKlaas jingle terug, heilig schennis dit.
Je eten staat nog in je koelkast?quote:
En dat mis ik weer, zwaar leven.quote:
Dan vraag je om bewijs, kan je het bewijs niet eens bekijken omdat je ipod gebruiktquote:Op donderdag 20 december 2012 17:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2 ton hoorde ik iemand hier zeggen, ik heb die link die jij gaf niet bekeken op m'n ipod, dus heb niet gekeken hoeveel het precies was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |