quote:Op donderdag 20 december 2012 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ja dan wordt het lastig als je niet weet wat het is.
Ohquote:Op donderdag 20 december 2012 16:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar werd over gesproken in het item over baby's net.
Die zou ik ook wel willen inderdaadquote:
Wrs dit:quote:Op donderdag 20 december 2012 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], ik weet prima wat Asperger is, maar ik begrijp niet hoe je er nu ineens bij komt.
Omdat ze veel over der kinderen praten. Weet je wel.. een grap van asperger mensen die helemaal geobsedeerd zijn met 1 onderwerp en daar de hele tijd over blijven praten.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], ik weet prima wat Asperger is, maar ik begrijp niet hoe je er nu ineens bij komt.
http://www.mentalsuits.nl/quote:Op donderdag 20 december 2012 16:52 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel willen inderdaad
Bye byequote:Op donderdag 20 december 2012 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn eigen kinderen even halen
Tot vanavond
Ja, maar wat is daar zo gek aan als het op de radio continu over kinderen gaatquote:Op donderdag 20 december 2012 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ze veel over der kinderen praten. Weet je wel.. een grap van asperger mensen die helemaal geobsedeerd zijn met 1 onderwerp en daar de hele tijd over blijven praten.
Grappig dat het beeld zo is bij jou. Zo ben ik nl helemaal niet irl.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ze veel over der kinderen praten. Weet je wel.. een grap van asperger mensen die helemaal geobsedeerd zijn met 1 onderwerp en daar de hele tijd over blijven praten.
Je ondertitelquote:Op donderdag 20 december 2012 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Grappig dat het beeld zo is bij jou. Zo ben ik nl helemaal niet irl.![]()
Ik stoor me ook altijd op verjaardagen als het altijd maar over de kinderen gaat. Boring. Ik probeer er altijd voor te waken....
Wie doen dat dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:54 schreef De_Nater het volgende:
Echt, mensen die zo benieuwd zijn naar het anthem en dan huiliehuilie gaan doen als het er nog niet is, snappen de bedoeling van het anthem niet
Dat heb ik als trotse moederquote:
Zag weer zo'n bericht in de smsbalk (tweet was het) met iemand die bedroefd opmerkte dat er ieder jaar een nummer is waar ze helemaal op los gaan en dit jaar nietquote:
Zoals ieder jaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had dit gemist:
http://seriousrequest.3fm(...)een-brievenbus-erbij
Wat goed.![]()
het plaatsen van die brievenbus was wel grappig!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had dit gemist:
http://seriousrequest.3fm(...)een-brievenbus-erbij
Wat goed.![]()
Het is een wachtmuziekje!quote:
Eerste dag veul meerquote:Op donderdag 20 december 2012 16:59 schreef Tropanzia het volgende:
Hoe is de tussenstand nou eigenlijk in vergelijking met voorgaande jaren? meer of minder geld opgehaald?
Huh is er een nieuwe tussenstand?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:59 schreef Tropanzia het volgende:
Hoe is de tussenstand nou eigenlijk in vergelijking met voorgaande jaren? meer of minder geld opgehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |