yvon Jaspers vind ik zo'n doos hè?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
Hey Yvonne Jaspers in het callcentrum..wat tof van haar.
Wow die is mooi gewordenquote:
nou, op school roepen ze keimakkelijk al HA, GAY!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Wel een verademing vind ik dat hoorMannen die zogenaamd niet kunnen beoordelen of een andere man er goed uitziet
Denk die tweede, maar dat vind ik best prijzig voor een sjaal. Die eerste van fleece, jammer genoeg.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:42 schreef IJsbergsla het volgende:
http://www.fashionbasemen(...)rijs-oranje-fleece/#
http://www.mensroomonline.nl/scotch-soda-retro-sjaal-b-navy
Een van deze denk ik, hij ligt op de afbeelding hieronder op de bank achter Michiel
[ afbeelding ]
Ze heeft haar reputatie geen goed gedaan toen bij DWDDquote:Op donderdag 20 december 2012 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
yvon Jaspers vind ik zo'n doos hè?
Als ik homo was zou ik het wel weten.. ik zou Gerard Butler kei hard gevenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Wel een verademing vind ik dat hoorMannen die zogenaamd niet kunnen beoordelen of een andere man er goed uitziet
Ik vind haar altijd zo belerend bij DWDD... daar krijg ik echt kotsneigingen van. En dat krijg ik niet snel.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze heeft haar reputatie geen goed gedaan toen bij DWDD
Uitbesteden aan het bejaardentehuisquote:Op donderdag 20 december 2012 16:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Denk die tweede, maar dat vind ik best prijzig voor een sjaal. Die eerste van fleece, jammer genoeg.
't Is gewoon een baggerwijf.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd zo belerend bij DWDD... daar krijg ik echt kotsneigingen van. En dat krijg ik niet snel.
Ja, dat is ook zo inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
't Is gewoon een baggerwijf.
en dan kijkt ieder jaar 3 a 5 miljoen man naar Boer zoekt vrouw..quote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
't Is gewoon een baggerwijf.
Ik vrees dat dat niet goedkoper isquote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Uitbesteden aan het bejaardentehuis
Zo bizar....quote:Op donderdag 20 december 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dan kijkt ieder jaar 3 a 5 miljoen man naar Boer zoekt vrouw..
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 december 2012 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo bizar....![]()
Ik heb het nog nooit gezien!!!
Bij de Kraaien bedoel je?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
Dennis Weening is er morgenavond ook bij!!
ik kijk geen boer zoekt vrouw, en geen DWDD. Zo doe je dat.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo bizar....![]()
Ik heb het nog nooit gezien!!!
En als het in DWDD over gaat, ga ik niet kijken...
Yeps.... hij gaat maskers verkopen. Ze willen op het hele plein mensen met maskers.quote:
Jip, zo heette mijn kat ookquote:Op donderdag 20 december 2012 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
Jip heeft wel 41 weken in de buik gezeten.... Twan 42 weken en Lennon ook...
Jij bent wel een Asperger mens als het aan komt op je kinderen of niet?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
Jip heeft wel 41 weken in de buik gezeten.... Twan 42 weken en Lennon ook...
DWDD vind ik wel weer heel erg leuk.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kijk geen boer zoekt vrouw, en geen DWDD. Zo doe je dat.
het einde der tijden nadert dus echtquote:Op donderdag 20 december 2012 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.... hij gaat maskers verkopen. Ze willen op het hele plein mensen met maskers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |