Zie geen leuke meiden bij Sr topic met screenies of gifs dus helaas. Ze was heel sensueel aan het dansen voor de camera, met haar vriendin aan het zoenen af en toe.. sex bomb wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:28 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
heb wat gemist gister merk ik ;P
Da's goed te doen tochquote:Op donderdag 20 december 2012 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
jammer dat Enschede 2 uur reizen is met OV...
Herkenbaar... en ja gebakken is ook fatsoenlijk maar wij hebben al 2 weken geen gekookte aardappels meer gehad en de kinderen zijn daar toch wel gek op. De komende weken gaan ze het ook niet krijgen.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Herkenbaar
Dit vind ik fatsoenlijk
Met groenten en vlees erbij
De hele week makkelijk pizza, brood ed. en nog niet veel trek gehad na die buikgriep
20uurquote:Op donderdag 20 december 2012 16:32 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hoe laat is de tussenstand, en hoe laat was die gister?
Nee joh.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Binnenkort dus Ajax - Chelsea.
Wij vorige week dinsdag, in 6 dagen alle 4 kotsend en wel holadiejeejquote:Op donderdag 20 december 2012 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Herkenbaar... en ja gebakken is ook fatsoenlijk maar wij hebben al 2 weken geen gekookte aardappels meer gehad en de kinderen zijn daar toch wel gek op. De komende weken gaan ze het ook niet krijgen.
Wij hadden van de week buikgriep...
HOe is het met je arm trouwens?
Ik ging het meest los bij PLORK en de aannemers maar het publiek denk ik bij las ketchup, gangnam style of toch oerhend hard.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:32 schreef Tropanzia het volgende:
Wat was nou het meeste ''losgaan''moment tot nu toe?
Gisteren Normaal met Oerend Hard?
Of is dat alweer overtroffen?
gedaanquote:Op donderdag 20 december 2012 16:33 schreef Pino112 het volgende:
@Momo Je mag Gers wel doorstrepen in de OP.
Pff heftig...quote:Op donderdag 20 december 2012 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij vorige week dinsdag, in 6 dagen alle 4 kotsend en wel holadiejeejde 1 na de ander
Dokter had geen tijd vanmorgen, dus ik heb een afspraak voor morgen om 8.20dus nog steeds auw
twitter:kluun twitterde op donderdag 20-12-2012 om 16:28:46Vanavond tegen 21u kondig ik de veiling aan bij #sr12. Je kunt kiezen tussen Arnhem, Hoogeveen, A'dam, Enschede, Roosendaal of Breda reageer retweet
Kluun vind ik echt walgelijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:36 schreef Diaan73 het volgende:
twitter:kluun twitterde op donderdag 20-12-2012 om 16:28:46Vanavond tegen 21u kondig ik de veiling aan bij #sr12. Je kunt kiezen tussen Arnhem, Hoogeveen, A'dam, Enschede, Roosendaal of Breda reageer retweet
![]()
Valt alleen gelijk met finale van Expeditie Robinson..
Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 20 december 2012 16:36 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
moeilijke keuzequote:Op donderdag 20 december 2012 16:36 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Wel een aantrekkelijk man toch?quote:
Ja lekker he?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pff heftig...
Bij ons alleen Peace en ik gelukkig.
Balen....
Pittig kapsel heeft zequote:Op donderdag 20 december 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
Hey Yvonne Jaspers in het callcentrum..wat tof van haar.
HET GAAT OM XXXXX SLACHTOFFERSquote:Op donderdag 20 december 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
je zit nog in de kastquote:Op donderdag 20 december 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel een aantrekkelijk man toch?
God ik wissel af tussen geile puber en homo.. ben ik soms schizofreen
Succes. Ik heb gelukkig de boodschappen al gedaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
ja ik ga schoenen en jas aandoen en mij begeven naar supermarkt.
Niets meer posten tot dat ik weer terug ben. Bij voorbaat dank voor u medewerking!
Kan je beter Lakeman vragen...quote:Op donderdag 20 december 2012 16:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
HET GAAT OM XXXXX SLACHTOFFERS![]()
* BAM BAM BAM op haar tafeltje
Ik!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:40 schreef IJsbergsla het volgende:
Wie vond de Shawl van Timur zelf hier nou zo mooi?
Wie niet? bazensjaal. Ik vroeg me af waar ie gebleven was toen ik hem net zonder zag..quote:Op donderdag 20 december 2012 16:40 schreef IJsbergsla het volgende:
Wie vond de Shawl van Timur zelf hier nou zo mooi?
Dat kan beide tegelijk toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel een aantrekkelijk man toch?
God ik wissel af tussen geile puber en homo.. ben ik soms schizofreen
True x2quote:Op donderdag 20 december 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja lekker he?![]()
Wees blij, met kinderen ben je altijd extra aan het wassen![]()
Nee niet balen, dan heb ik er in de vakantie niet zo'n last van
Nee, ik stel me niet zo aan.. ik kan gewoon zeggen of een man knap is of niet zonder homo te zijnquote:
Ohjaquote:Op donderdag 20 december 2012 16:40 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Kan je beter Lakeman vragen...
De kratjes waren op?quote:
Wel een verademing vind ik dat hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik stel me niet zo aan.. ik kan gewoon zeggen of een man knap is of niet zonder homo te zijn
yvon Jaspers vind ik zo'n doos hè?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
Wow die is mooi gewordenquote:
nou, op school roepen ze keimakkelijk al HA, GAY!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Wel een verademing vind ik dat hoorMannen die zogenaamd niet kunnen beoordelen of een andere man er goed uitziet
Denk die tweede, maar dat vind ik best prijzig voor een sjaal. Die eerste van fleece, jammer genoeg.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:42 schreef IJsbergsla het volgende:
http://www.fashionbasemen(...)rijs-oranje-fleece/#
http://www.mensroomonline.nl/scotch-soda-retro-sjaal-b-navy
Een van deze denk ik, hij ligt op de afbeelding hieronder op de bank achter Michiel
[ afbeelding ]
Ze heeft haar reputatie geen goed gedaan toen bij DWDDquote:Op donderdag 20 december 2012 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
yvon Jaspers vind ik zo'n doos hè?
Als ik homo was zou ik het wel weten.. ik zou Gerard Butler kei hard gevenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Wel een verademing vind ik dat hoorMannen die zogenaamd niet kunnen beoordelen of een andere man er goed uitziet
Ik vind haar altijd zo belerend bij DWDD... daar krijg ik echt kotsneigingen van. En dat krijg ik niet snel.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze heeft haar reputatie geen goed gedaan toen bij DWDD
Uitbesteden aan het bejaardentehuisquote:Op donderdag 20 december 2012 16:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Denk die tweede, maar dat vind ik best prijzig voor een sjaal. Die eerste van fleece, jammer genoeg.
't Is gewoon een baggerwijf.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd zo belerend bij DWDD... daar krijg ik echt kotsneigingen van. En dat krijg ik niet snel.
Ja, dat is ook zo inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
't Is gewoon een baggerwijf.
en dan kijkt ieder jaar 3 a 5 miljoen man naar Boer zoekt vrouw..quote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
't Is gewoon een baggerwijf.
Ik vrees dat dat niet goedkoper isquote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Uitbesteden aan het bejaardentehuis
Zo bizar....quote:Op donderdag 20 december 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dan kijkt ieder jaar 3 a 5 miljoen man naar Boer zoekt vrouw..
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 december 2012 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo bizar....![]()
Ik heb het nog nooit gezien!!!
Bij de Kraaien bedoel je?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
Dennis Weening is er morgenavond ook bij!!
ik kijk geen boer zoekt vrouw, en geen DWDD. Zo doe je dat.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo bizar....![]()
Ik heb het nog nooit gezien!!!
En als het in DWDD over gaat, ga ik niet kijken...
Yeps.... hij gaat maskers verkopen. Ze willen op het hele plein mensen met maskers.quote:
Jip, zo heette mijn kat ookquote:Op donderdag 20 december 2012 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
Jip heeft wel 41 weken in de buik gezeten.... Twan 42 weken en Lennon ook...
Jij bent wel een Asperger mens als het aan komt op je kinderen of niet?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
DWDD vind ik wel weer heel erg leuk.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kijk geen boer zoekt vrouw, en geen DWDD. Zo doe je dat.
het einde der tijden nadert dus echtquote:Op donderdag 20 december 2012 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.... hij gaat maskers verkopen. Ze willen op het hele plein mensen met maskers.
BZVquote:Op donderdag 20 december 2012 16:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kijk geen boer zoekt vrouw, en geen DWDD. Zo doe je dat.
Wie is Jipquote:Op donderdag 20 december 2012 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
Asperger mens??quote:Op donderdag 20 december 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent wel een Asperger mens als het aan komt op je kinderen of niet?
Heh?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent wel een Asperger mens als het aan komt op je kinderen of niet?
ik erger me kapot aan Mathijs. OK, heel soms als ik langs zap en Claudia nam het over bleef ik wel eens kijken.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
DWDD vind ik wel weer heel erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |