quote:Op donderdag 20 december 2012 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ja dan wordt het lastig als je niet weet wat het is.
Ohquote:Op donderdag 20 december 2012 16:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar werd over gesproken in het item over baby's net.
Die zou ik ook wel willen inderdaadquote:
Wrs dit:quote:Op donderdag 20 december 2012 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], ik weet prima wat Asperger is, maar ik begrijp niet hoe je er nu ineens bij komt.
Omdat ze veel over der kinderen praten. Weet je wel.. een grap van asperger mensen die helemaal geobsedeerd zijn met 1 onderwerp en daar de hele tijd over blijven praten.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], ik weet prima wat Asperger is, maar ik begrijp niet hoe je er nu ineens bij komt.
http://www.mentalsuits.nl/quote:Op donderdag 20 december 2012 16:52 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel willen inderdaad
Bye byequote:Op donderdag 20 december 2012 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn eigen kinderen even halen
Tot vanavond
Ja, maar wat is daar zo gek aan als het op de radio continu over kinderen gaatquote:Op donderdag 20 december 2012 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ze veel over der kinderen praten. Weet je wel.. een grap van asperger mensen die helemaal geobsedeerd zijn met 1 onderwerp en daar de hele tijd over blijven praten.
Grappig dat het beeld zo is bij jou. Zo ben ik nl helemaal niet irl.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ze veel over der kinderen praten. Weet je wel.. een grap van asperger mensen die helemaal geobsedeerd zijn met 1 onderwerp en daar de hele tijd over blijven praten.
Je ondertitelquote:Op donderdag 20 december 2012 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Grappig dat het beeld zo is bij jou. Zo ben ik nl helemaal niet irl.![]()
Ik stoor me ook altijd op verjaardagen als het altijd maar over de kinderen gaat. Boring. Ik probeer er altijd voor te waken....
Wie doen dat dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:54 schreef De_Nater het volgende:
Echt, mensen die zo benieuwd zijn naar het anthem en dan huiliehuilie gaan doen als het er nog niet is, snappen de bedoeling van het anthem niet
Dat heb ik als trotse moederquote:
Zag weer zo'n bericht in de smsbalk (tweet was het) met iemand die bedroefd opmerkte dat er ieder jaar een nummer is waar ze helemaal op los gaan en dit jaar nietquote:
Zoals ieder jaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had dit gemist:
http://seriousrequest.3fm(...)een-brievenbus-erbij
Wat goed.![]()
het plaatsen van die brievenbus was wel grappig!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had dit gemist:
http://seriousrequest.3fm(...)een-brievenbus-erbij
Wat goed.![]()
Het is een wachtmuziekje!quote:
Eerste dag veul meerquote:Op donderdag 20 december 2012 16:59 schreef Tropanzia het volgende:
Hoe is de tussenstand nou eigenlijk in vergelijking met voorgaande jaren? meer of minder geld opgehaald?
Huh is er een nieuwe tussenstand?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:59 schreef Tropanzia het volgende:
Hoe is de tussenstand nou eigenlijk in vergelijking met voorgaande jaren? meer of minder geld opgehaald?
Hahahaquote:Op donderdag 20 december 2012 17:07 schreef alors het volgende:
1.450.450dat zou echt fantastisch zijn!
Postal Gold , bestaat dat nog ?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:07 schreef alors het volgende:
1.450.450dat zou echt fantastisch zijn!
Ik zou juist laag inzetten, voorkomt teleurstelling.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:08 schreef De_Nater het volgende:
Laten we hoog inzetten en gaan voor de 2 miljoen.
Heb je bewijs?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop dat ze een keer minder halen dan het jaar ervoor90% gaat toch naar de directeur..
valt wel mee, waarschijnlijk maar 200-300k oid.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop dat ze een keer minder halen dan het jaar ervoor90% gaat toch naar de directeur..
Daar zitten ze nu al overheenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:10 schreef Momo... het volgende:
Vorig jaar was dit ¤ 662.858,- op de 2de dag.
Jeez, lees de jaarverslagen van het rode kruis eens doorquote:Op donderdag 20 december 2012 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
Heb je bewijs dat het niet zo is?quote:
Nee, maar ik beweer ook niet dat het niet zo is. Jij wel. Klein verschil he.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je bewijs dat het niet zo is?![]()
Lesje argumentatie gehad ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, maar ik beweer ook niet dat het niet zo is. Jij wel. Klein verschil he.
Tevens een verschuiving van de bewijslast.
http://www.rodekruis.nl/r(...)aarverslag-2011.aspxquote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je bewijs dat het niet zo is?volgens de wet moet 10% van wat is opgehaald bij goede doelen besteed worden aan waarvoor het gevraagd is, dus die andere 90% kan de directeur zo in z'n zak steken...
Jij wil bewijs hebben, kan je het toch zelf gaan zoekenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, maar ik beweer ook niet dat het niet zo is. Jij wel. Klein verschil he.
Tevens een verschuiving van de bewijslast.
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij wil bewijs hebben, kan je het toch zelf gaan zoeken
Nogmaalsquote:Op donderdag 20 december 2012 17:13 schreef De_Nater het volgende:
[..]
http://www.rodekruis.nl/r(...)aarverslag-2011.aspx
Voor de volledigheid: pagina 38
Jij beweert ineens iets. Zoek je ook het bewijs maar.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een stelling dien je te onderbouwen. Dus jij moet met bewijs komenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn eigen naam zeggen vind ik altijd al een beetje raar.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
Zo raar om je eigen naam te gaan zingen..![]()
Zie je het al gebeuren.. de meeste dromen.. zijn bedrog..
Maar als je wakker wordt langs Marco Borsato ja dan droom je nog.
Je snapt ook wel dat ik overdrijf, die 2 ton die hij verdiend is alsnog veel te veel..quote:Op donderdag 20 december 2012 17:13 schreef De_Nater het volgende:
[..]
http://www.rodekruis.nl/r(...)aarverslag-2011.aspx
Voor de volledigheid: pagina 38
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |