Doe mij de Utregtse uitspraak maarquote:
Do you want to go down on Frans with mequote:Op donderdag 20 december 2012 17:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gaat over het strand. Maar dan in het Frans.
Pass die witvis maar door dan, varken blief ik niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:27 schreef Joysa het volgende:
Haha die Sandra woont hier in de buurt.. ik denk dat ik ook maar eten ga halen.
Ah oke.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom moet ik bij dit nummer denken aan dries mertens.
O ja, toen ik de radio aan had en dit nummer stond op. Zei Dries Mertens: DIT WAS DE KAMPIOENS WEDSTRIJD
die heb ik ff gemist geloof ikquote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
O ja, toen ik de radio aan had en dit nummer stond op. Zei Dries Mertens: DIT WAS DE KAMPIOENS WEDSTRIJD
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Of The Crystal Method !quote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef rubbereend het volgende:
Doe mij maar Crystal Castles ipv Crystal Fighters
A la Bert Visscher: SCHUUIIIIFFFquote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ga een pizza in de oven schuuv'n
Ja kloptquote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Do you want to go down on Frans with me
Dat is toch van die bliep bliep muziek waarbij je jezelf afvraagt of je inbelmodem aan het reïncarneren is?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef rubbereend het volgende:
Doe mij maar Crystal Castles ipv Crystal Fighters
Ah, dat heb je ze dus al goed afgeleerd.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:30 schreef Againzender het volgende:
Normaal bij Plage staan Axel en Marc een soort mengsel tussen hakken en slamdance te doen. Nu hangen ze op de bank
drugs are bad mkayquote:Op donderdag 20 december 2012 17:30 schreef Againzender het volgende:
Normaal bij Plage staan Axel en Marc een soort mengsel tussen hakken en slamdance te doen. Nu hangen ze op de bank
nee, zijn goed ziekquote:Op donderdag 20 december 2012 17:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, dat heb je ze dus al goed afgeleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |