HO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOquote:
3. Je moet je muil houden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:33 schreef De_Nater het volgende:
1. Waar slaat de TT op? 2. Jij had niet de lapo toch?
lama..quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:33 schreef De_Nater het volgende:
1. Waar slaat de TT op? 2. Jij had niet de lapo toch?
gehehquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:33 schreef Franktastic1984 het volgende:
SMS-je dat voorbij kwam:
"Ik doneer mijn schoonmoeder"
Ja, je bent zelf een ho. Zo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
HO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHO
Giel moet normaal doen, vuile hivpauper dat het is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
of je doet gewoon ff normaal, thanks!
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:33 schreef Franktastic1984 het volgende:
SMS-je dat voorbij kwam:
"Ik doneer mijn schoonmoeder"
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef Ties02 het volgende:
Oh jee de VBL internethooligans zijn gearriveerd
quote:
4. Je moet opsodemieteren, graftak. Ga ergens anders de sfeer verpesten met je brutale lapohunt, bergmongool.quote:
Oh noessquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef Ties02 het volgende:
quote:
quote:
Sorry ik heb spijt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe jij ook ff normaal?
en topic kapen om zo'n sneue TT is ook not done
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
4. Je moet opsodemieteren, graftak. Ga ergens anders de sfeer verpesten met je brutale lapohunt, bergmongool.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe jij ook ff normaal?
en topic kapen om zo'n sneue TT is ook not done
Dit x3.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
Al, de voetbalrelnichten zijn er weer? Tja, als je eigen SC niet meer zo gezellig is, dan moet je het ergens anders maar gaan verstieren... Gay, dat wel.
Die 5 minuten waren allang om, duurde echt tering lang.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen.
Anders doe je zelf even normaal, wat een taal zeg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
4. Je moet opsodemieteren, graftak. Ga ergens anders de sfeer verpesten met je brutale lapohunt, bergmongool.
Het duurde ook echt tering lang voordat ik klaarkwam in je moeder.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die 5 minuten waren allang om, duurde echt tering lang.
1 minuut sinds de lapo, mafkees.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik had niet eens de tijd om na te denken of het wel 5 minuten was, zo snel was het volgende topic er al.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bauer is een mooier gozer johquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Maar alles gebruiken om tijd van Bauer af te snoepen.
Nee?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders doe je zelf even normaal, wat een taal zeg.
Duurde lang man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik had niet eens de tijd om na te denken of het wel 5 minuten was, zo snel was het volgende topic er al.
Oh godquote:› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Malawi. Bekijk hier zijn reportages terug.
Anders doe je even normaal, raar joch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het duurde ook echt tering lang voordat ik klaarkwam in je moeder.
Ik kan me ook gedragen als een josti, dat is niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal, raar joch.
Misschien handig als je de OP doorleest (niet dat iemand dat ooit doet). Dit heb ik nl letterlijk gecopy/paste daarvandaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef Smoofie het volgende:
Giel moet opkankeren.
En zijn geen regels daarvoor nater, ga huilie huilie
Ga je stront van je huid afwassenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het duurde ook echt tering lang voordat ik klaarkwam in je moeder.
Ga eens weg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal, raar joch.
Als ik in de OP zet "wijven moeten tieten posten" is jet dan ook een regel?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Misschien handig als je de OP doorleest (niet dat iemand dat ooit doet). Dit heb ik nl letterlijk gecopy/paste daarvandaan
Malawi Cichlidenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh godDus hij is werkelijk weer gedwongen en heeft de zware taak op zich genomen om het getroffen gebied te bezoeken. Dat gaat weer een trillend lipje worden en wat rollende tranen.
Was een grapje joh. Zou alleen maar mooi zijn als het dit jaar weer meer is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Als Enschede meer geldt doneert dan Eindhoven, zou dat triest zijn toch?
Het is te zien ja, wees er trots op joh. Kleuter.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me ook gedragen als een josti, dat is niet zo moeilijk.
Neem jij dan wat zeep voor het zaad op je gezicht?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga je stront van je huid afwassen
Elk jaar hetzelfde gezanik, ze spreken in een SC af welk topic ze gaan verkloten. Ieder z'n hobbies, net als Toos en Anita.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef alors het volgende:
Het zal wel zijn omdat wolfrolf en Evertjan ook zaten te kutten met TTs in VBL. Maar goed het is nu weer 1-1 dan.
Het is gewoon kinderachtig om je er zo aan te storen. Waar gaat dit allemaal over, en dan VBL users beschuldigen van het verpesten van de sfeerquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef alors het volgende:
Het zal wel zijn omdat wolfrolf en Evertjan ook zaten te kutten met TTs in VBL. Maar goed het is nu weer 1-1 dan.
als je een ban krijgt, ik heb je gereport, fijne kerstquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga je stront van je huid afwassen
Neuken??quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
Dit is een minthy adoratie post.
Einde bericht.
In dat geval krijg je het topic over je, omdat je de OP hebt aangepast.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik in de OP zet "wijven moeten tieten posten" is jet dan ook een regel?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Moody het volgende:
Ik stel voor: Josti's negeren. Wie doet mee?
Sprak de bosmongool.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is te zien ja, wees er trots op joh. Kleuter.
Ga eens weg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik in de OP zet "wijven moeten tieten posten" is jet dan ook een regel?
haha een nsbeer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
als je een ban krijgt, ik heb je gereport, fijne kerst
Aquarium van vol, maar dat is geen eens mijn avatarquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Malawi Cichliden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, je moeder likt het af/quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Neem jij dan wat zeep voor het zaad op je gezicht?
geen oude sok liggen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lijkt me enig, maar mijn fietsband is lek
Neee, Pino vroeg zich af waarom ik zei "Goed bezig Pinjo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ga weg jullie of ik adoreer jullie niet meer.
Hij doet het speciaal voor de hatersquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat Giel dat huis niet meer in ging, vorig jaar toch ook niet? Jammer.
Oh.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neee, Pino vroeg zich af waarom ik zei "Goed bezig Pinjo."
Nouja, daarom dus.
Hier niet hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vieren ze ook al carnaval boven de rivieren?
Jíj verziekt de sfeer, zielige. Hou op en stop met de schuld op anderen af te schuiven, randdebiel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders hou je even op met de sfeer te verzieken, raar joch.
Verdomme!!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lijkt me enig, maar mijn fietsband is lek
Heel Nederland dus?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij doet het speciaal voor de haters
Op zijn Serdar'squote:
Kom er ook net achter. Hoorde vandeweek dat ze het in Friesland ook kennen :/quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vieren ze ook al carnaval boven de rivieren?
Negeren? Dank.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jíj verziekt de sfeer, zielige. Hou op en stop met de schuld op anderen af te schuiven, randdebiel.
Ik heb helemaal niks gedaan gast.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jíj verziekt de sfeer, zielige. Hou op en stop met de schuld op anderen af te schuiven, randdebiel.
Nou nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik doe gewoon normaal hoor?De enige die zich als een debiel gedraagt ben jij.
NSBeer, maar ik heb niets verkeerds gezegd, het was een reactie op een rare post van hemquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
als je een ban krijgt, ik heb je gereport, fijne kerst
Mijn buurvrouw zou ze voeden tijdens de vakantie maar ze had er niet aan gedacht om tijdens een hittegolf het aquarium te koelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aquarium van vol, maar dat is geen eens mijn avatar. Jij helderziende!
Ik kreeg net een fax dat jij een dwangneuroot bent, dus daar kan het ook aan liggenquote:
Mooi zo, daar vooral mee doorgaan dan; Niks doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gedaan gast.
Ja en?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zie 't scherm in de achtergrond van die vorige pic.
Ik heb friezen altijd al onbetrouwbaar gevonden, met hun taaltje enzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef IPA het volgende:
[..]
Kom er ook net achter. Hoorde vandeweek dat ze het in Friesland ook kennen :/
Allemaal dood? Want een stelletje alleen is wel voldoende om je aquarium weer vol te krijgen, maar inderdaad zuur.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw zou ze voeden tijdens de vakantie maar ze had er niet aan gedacht om tijdens een hittegolf het aquarium te koelen.Alle vissen dood en een stank
echt smerig
En dan moet 't grootste nog komenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:41 schreef Franktastic1984 het volgende:
Damn, wat een hoop grote bedragen al!
in dat geval zal ik voor de kerk gestenigd wordenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NSBeer, maar ik heb niets verkeerds gezegd, het was een reactie op een rare post van hem.
Neequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef Evertjan het volgende:
wat doen ze als de wereld vergaat vrijdag? Stopt SR dan ook?
jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef Evertjan het volgende:
Ik bepaal zelf wel even wat ik doe, maar vooral door gaan met je gejank. Goed voor dit topic hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mooi zo, daar vooral mee doorgaan dan; Niks doen.
Gelukkig ben jij wel sfeerverhogend bezig hier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bij deze één van je sfeerverpestende posts.
En deze is ook een onnodige baggerpost die de sfeer loopt te verkloten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik doe gewoon normaal hoor?De enige die zich als een debiel gedraagt ben jij.
Overdrijf overdrijf.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:41 schreef De_Nater het volgende:
Volgens mij is het geen mening dat luna lekker is. Dat is gewoon een feit.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel sfeerverhogend bezig hier.
Neuh, dat gaat gewoon door ergens. Glazenhuis is luchtdicht enzo, die blijft wel ergens in de ruimte hangen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb echt nog nooit gehoord dat hier carnaval wordt gevierd anders.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb friezen altijd al onbetrouwbaar gevonden, met hun taaltje enzo.
Ik noem wat feiten op, ik heb niks verkeerds gedaan. Jullie vinden het blijkbaar leuk om mensen om niks aan te vallen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bij deze één van je sfeerverpestende posts.
Dank je, mooi om te horenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, dat gaat gewoon door ergens. Glazenhuis is luchtdicht enzo, die blijft wel ergens in de ruimte hangen.
Je vindt hem lekker ja?quote:
Ze zijn een beetje dom zou Maxima stellen. Klagen over sfeer, maar zelf constant schelden om een TTquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ooh goed, dan ga ik ook even door, net zolang als jij en je gevolg blijft baggerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel even wat ik doe, maar vooral door gaan met je gejank. Goed voor dit topic hoor.
Ik doe inderdaad niks.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En deze is ook een onnodige baggerpost die de sfeer loopt te verkloten.
Je doet niks, hoor.
Ja kan je nu weggaan met je getroll, ik heb er wel een beetje genoeg van.quote:
hij had last van een cokelach!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
WTF doet Hansie Hansie eigenlijk op het einde van dat gifje
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:43 schreef De_Nater het volgende:
Als de wereld vergaat is het doel van SR in ieder geval geslaagd: geen babysterfte meer.
Het is een vak heh.quote:
Is goed hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooh goed, dan ga ik ook even door, net zolang als jij en je gevolg blijft baggeren
Ja, allemaal dood helaas.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal dood? Want een stelletje alleen is wel voldoende om je aquarium weer vol te krijgen, maar inderdaad zuur.
Ik stel een Serious Request actie voor.
Is het toch niet voor niks geweest.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:43 schreef De_Nater het volgende:
Als de wereld vergaat is het doel van SR in ieder geval geslaagd: geen babysterfte meer.
Dit. Ik lees het hele topic praktisch alleen maar gezanik en gezeik.quote:
Oh, jij bent het.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:43 schreef De_Nater het volgende:
Ja wat moet je?quote:
Klemtóón!!quote:
Ja hij straalt wel iets strengs uitquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vindt hem lekker ja?
Wel een van knapste Turken die ik ooit gezien, dat dan weer wel.
QFTquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:44 schreef De_Nater het volgende:
In de categorie: wat een lekkere foute plaat met vooral een foute clip.
Ja, hai.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, jij bent het._ Slecht wel dat ik dat niet door had.
Auquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil graag een Benny Benassi Goreng
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
met een Oelaloempia?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
quote:
staat wel hoog in de aanvraag top 10!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's al weer helemaal uit joh.
Echt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
staat wel hoog in de aanvraag top 10!
Wat sneller gaat steeds?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef Evertjan het volgende:
kent iemand nog die starship plaat die Veenstra wel eens draaiden in EW was een oud plaatje
Opbokken danquote:
quote:
En daarom ga je posten in een topic met in de titel: 3FM.quote:
Oppassen, dit mag je niet zeggen hier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zie het nut van de actie opzich ook niet, er is in afrika al sprake van overbevolking. Het klinkt misschien cru, maar kunnen ze dat gedoneerde geld misschien beter besteden aan onderwijs, dan om er voor te zorgen dat er nog meer bevolking bijkomt die met de levensstandaard daar toch niet te onderhouden valt?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef Evertjan het volgende:
kent iemand nog die starship plaat die Veenstra wel eens draaiden in EW was een oud plaatje
Ik ben het totaal met je eens hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zie het nut van de actie opzich ook niet, er is in afrika al sprake van overbevolking. Het klinkt misschien cru, maar kunnen ze dat gedoneerde geld misschien beter besteden aan onderwijs, dan om er voor te zorgen dat er nog meer bevolking bijkomt die met de levensstandaard daar toch niet te onderhouden valt?
Tuurlijk wel; Hoe dan ook betere toevoeging dan "3FMquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oppassen, dit mag je niet zeggen hier.
Ok , dan houd ik mn mond wat dat onderwerp betreft wel verder.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oppassen, dit mag je niet zeggen hier.
je wordt getrolled en je reageert er ook nog op. Welkom op het internetquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
En daarom ga je posten in een topic met in de titel: 3FM.
Wow echt wat een toevoeging ben jij.
We hadden ze gewoon niet zo moeten opjagen destijds. Mja. gebeurd is gebeurd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Moeten ze maar niet wonen in een woestijn en met zoveel mense ook, paupers.
3FM is kut, Beelen is kut. Zo snel mogelijk opdoeken die zwendel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
En daarom ga je posten in een topic met in de titel: 3FM.
Wow echt wat een toevoeging ben jij.
Topic al over geopend: SER / De zin en onzin van Serious Requestquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat post je ook alleen maar omdat het in Enschede is.
Ik blijf me verbazen over de domheid van sommige mensen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
je wordt getrolled en je reageert er ook nog op. Welkom op het internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |