Ik heb friezen altijd al onbetrouwbaar gevonden, met hun taaltje enzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef IPA het volgende:
[..]
Kom er ook net achter. Hoorde vandeweek dat ze het in Friesland ook kennen :/
Allemaal dood? Want een stelletje alleen is wel voldoende om je aquarium weer vol te krijgen, maar inderdaad zuur.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw zou ze voeden tijdens de vakantie maar ze had er niet aan gedacht om tijdens een hittegolf het aquarium te koelen.Alle vissen dood en een stank
echt smerig
En dan moet 't grootste nog komenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:41 schreef Franktastic1984 het volgende:
Damn, wat een hoop grote bedragen al!
in dat geval zal ik voor de kerk gestenigd wordenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NSBeer, maar ik heb niets verkeerds gezegd, het was een reactie op een rare post van hem.
Neequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef Evertjan het volgende:
wat doen ze als de wereld vergaat vrijdag? Stopt SR dan ook?
jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef Evertjan het volgende:
Ik bepaal zelf wel even wat ik doe, maar vooral door gaan met je gejank. Goed voor dit topic hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mooi zo, daar vooral mee doorgaan dan; Niks doen.
Gelukkig ben jij wel sfeerverhogend bezig hier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bij deze één van je sfeerverpestende posts.
En deze is ook een onnodige baggerpost die de sfeer loopt te verkloten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik doe gewoon normaal hoor?De enige die zich als een debiel gedraagt ben jij.
Overdrijf overdrijf.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:41 schreef De_Nater het volgende:
Volgens mij is het geen mening dat luna lekker is. Dat is gewoon een feit.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel sfeerverhogend bezig hier.
Neuh, dat gaat gewoon door ergens. Glazenhuis is luchtdicht enzo, die blijft wel ergens in de ruimte hangen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb echt nog nooit gehoord dat hier carnaval wordt gevierd anders.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb friezen altijd al onbetrouwbaar gevonden, met hun taaltje enzo.
Ik noem wat feiten op, ik heb niks verkeerds gedaan. Jullie vinden het blijkbaar leuk om mensen om niks aan te vallen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bij deze één van je sfeerverpestende posts.
Dank je, mooi om te horenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, dat gaat gewoon door ergens. Glazenhuis is luchtdicht enzo, die blijft wel ergens in de ruimte hangen.
Je vindt hem lekker ja?quote:
Ze zijn een beetje dom zou Maxima stellen. Klagen over sfeer, maar zelf constant schelden om een TTquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ooh goed, dan ga ik ook even door, net zolang als jij en je gevolg blijft baggerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel even wat ik doe, maar vooral door gaan met je gejank. Goed voor dit topic hoor.
Ik doe inderdaad niks.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En deze is ook een onnodige baggerpost die de sfeer loopt te verkloten.
Je doet niks, hoor.
Ja kan je nu weggaan met je getroll, ik heb er wel een beetje genoeg van.quote:
hij had last van een cokelach!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
WTF doet Hansie Hansie eigenlijk op het einde van dat gifje
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:43 schreef De_Nater het volgende:
Als de wereld vergaat is het doel van SR in ieder geval geslaagd: geen babysterfte meer.
Het is een vak heh.quote:
Is goed hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooh goed, dan ga ik ook even door, net zolang als jij en je gevolg blijft baggeren
Ja, allemaal dood helaas.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal dood? Want een stelletje alleen is wel voldoende om je aquarium weer vol te krijgen, maar inderdaad zuur.
Ik stel een Serious Request actie voor.
Is het toch niet voor niks geweest.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:43 schreef De_Nater het volgende:
Als de wereld vergaat is het doel van SR in ieder geval geslaagd: geen babysterfte meer.
Dit. Ik lees het hele topic praktisch alleen maar gezanik en gezeik.quote:
Oh, jij bent het.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:43 schreef De_Nater het volgende:
Ja wat moet je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |