Was een grapje joh. Zou alleen maar mooi zijn als het dit jaar weer meer is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Als Enschede meer geldt doneert dan Eindhoven, zou dat triest zijn toch?
Het is te zien ja, wees er trots op joh. Kleuter.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me ook gedragen als een josti, dat is niet zo moeilijk.
Neem jij dan wat zeep voor het zaad op je gezicht?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga je stront van je huid afwassen
Elk jaar hetzelfde gezanik, ze spreken in een SC af welk topic ze gaan verkloten. Ieder z'n hobbies, net als Toos en Anita.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef alors het volgende:
Het zal wel zijn omdat wolfrolf en Evertjan ook zaten te kutten met TTs in VBL. Maar goed het is nu weer 1-1 dan.
Het is gewoon kinderachtig om je er zo aan te storen. Waar gaat dit allemaal over, en dan VBL users beschuldigen van het verpesten van de sfeerquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef alors het volgende:
Het zal wel zijn omdat wolfrolf en Evertjan ook zaten te kutten met TTs in VBL. Maar goed het is nu weer 1-1 dan.
als je een ban krijgt, ik heb je gereport, fijne kerstquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga je stront van je huid afwassen
Neuken??quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
Dit is een minthy adoratie post.
Einde bericht.
In dat geval krijg je het topic over je, omdat je de OP hebt aangepast.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik in de OP zet "wijven moeten tieten posten" is jet dan ook een regel?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Moody het volgende:
Ik stel voor: Josti's negeren. Wie doet mee?
Sprak de bosmongool.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is te zien ja, wees er trots op joh. Kleuter.
Ga eens weg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik in de OP zet "wijven moeten tieten posten" is jet dan ook een regel?
haha een nsbeer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
als je een ban krijgt, ik heb je gereport, fijne kerst
Aquarium van vol, maar dat is geen eens mijn avatarquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Malawi Cichliden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, je moeder likt het af/quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Neem jij dan wat zeep voor het zaad op je gezicht?
geen oude sok liggen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lijkt me enig, maar mijn fietsband is lek
Neee, Pino vroeg zich af waarom ik zei "Goed bezig Pinjo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ga weg jullie of ik adoreer jullie niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |