quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Moody het volgende:
Ik stel voor: Josti's negeren. Wie doet mee?
Sprak de bosmongool.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is te zien ja, wees er trots op joh. Kleuter.
Ga eens weg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik in de OP zet "wijven moeten tieten posten" is jet dan ook een regel?
haha een nsbeer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
als je een ban krijgt, ik heb je gereport, fijne kerst
Aquarium van vol, maar dat is geen eens mijn avatarquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Malawi Cichliden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, je moeder likt het af/quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Neem jij dan wat zeep voor het zaad op je gezicht?
geen oude sok liggen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lijkt me enig, maar mijn fietsband is lek
Neee, Pino vroeg zich af waarom ik zei "Goed bezig Pinjo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ga weg jullie of ik adoreer jullie niet meer.
Hij doet het speciaal voor de hatersquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat Giel dat huis niet meer in ging, vorig jaar toch ook niet? Jammer.
Oh.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neee, Pino vroeg zich af waarom ik zei "Goed bezig Pinjo."
Nouja, daarom dus.
Hier niet hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vieren ze ook al carnaval boven de rivieren?
Jíj verziekt de sfeer, zielige. Hou op en stop met de schuld op anderen af te schuiven, randdebiel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders hou je even op met de sfeer te verzieken, raar joch.
Verdomme!!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lijkt me enig, maar mijn fietsband is lek
Heel Nederland dus?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij doet het speciaal voor de haters
Op zijn Serdar'squote:
Kom er ook net achter. Hoorde vandeweek dat ze het in Friesland ook kennen :/quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vieren ze ook al carnaval boven de rivieren?
Negeren? Dank.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jíj verziekt de sfeer, zielige. Hou op en stop met de schuld op anderen af te schuiven, randdebiel.
Ik heb helemaal niks gedaan gast.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jíj verziekt de sfeer, zielige. Hou op en stop met de schuld op anderen af te schuiven, randdebiel.
Nou nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik doe gewoon normaal hoor?De enige die zich als een debiel gedraagt ben jij.
NSBeer, maar ik heb niets verkeerds gezegd, het was een reactie op een rare post van hemquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
als je een ban krijgt, ik heb je gereport, fijne kerst
Mijn buurvrouw zou ze voeden tijdens de vakantie maar ze had er niet aan gedacht om tijdens een hittegolf het aquarium te koelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aquarium van vol, maar dat is geen eens mijn avatar. Jij helderziende!
Ik kreeg net een fax dat jij een dwangneuroot bent, dus daar kan het ook aan liggenquote:
Mooi zo, daar vooral mee doorgaan dan; Niks doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gedaan gast.
Ja en?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zie 't scherm in de achtergrond van die vorige pic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |