HO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOquote:
3. Je moet je muil houden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:33 schreef De_Nater het volgende:
1. Waar slaat de TT op? 2. Jij had niet de lapo toch?
lama..quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:33 schreef De_Nater het volgende:
1. Waar slaat de TT op? 2. Jij had niet de lapo toch?
gehehquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:33 schreef Franktastic1984 het volgende:
SMS-je dat voorbij kwam:
"Ik doneer mijn schoonmoeder"
Ja, je bent zelf een ho. Zo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
HO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHOHO HOHO HOHOHOHOHOHOHOHO
Giel moet normaal doen, vuile hivpauper dat het is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
of je doet gewoon ff normaal, thanks!
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:33 schreef Franktastic1984 het volgende:
SMS-je dat voorbij kwam:
"Ik doneer mijn schoonmoeder"
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef Ties02 het volgende:
Oh jee de VBL internethooligans zijn gearriveerd
quote:
4. Je moet opsodemieteren, graftak. Ga ergens anders de sfeer verpesten met je brutale lapohunt, bergmongool.quote:
Oh noessquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef Ties02 het volgende:
quote:
quote:
Sorry ik heb spijt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe jij ook ff normaal?
en topic kapen om zo'n sneue TT is ook not done
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
4. Je moet opsodemieteren, graftak. Ga ergens anders de sfeer verpesten met je brutale lapohunt, bergmongool.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe jij ook ff normaal?
en topic kapen om zo'n sneue TT is ook not done
Dit x3.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
Al, de voetbalrelnichten zijn er weer? Tja, als je eigen SC niet meer zo gezellig is, dan moet je het ergens anders maar gaan verstieren... Gay, dat wel.
Die 5 minuten waren allang om, duurde echt tering lang.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen.
Anders doe je zelf even normaal, wat een taal zeg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
4. Je moet opsodemieteren, graftak. Ga ergens anders de sfeer verpesten met je brutale lapohunt, bergmongool.
Het duurde ook echt tering lang voordat ik klaarkwam in je moeder.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die 5 minuten waren allang om, duurde echt tering lang.
1 minuut sinds de lapo, mafkees.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik had niet eens de tijd om na te denken of het wel 5 minuten was, zo snel was het volgende topic er al.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bauer is een mooier gozer johquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Maar alles gebruiken om tijd van Bauer af te snoepen.
Nee?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders doe je zelf even normaal, wat een taal zeg.
Duurde lang man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik had niet eens de tijd om na te denken of het wel 5 minuten was, zo snel was het volgende topic er al.
Oh godquote:› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Malawi. Bekijk hier zijn reportages terug.
Anders doe je even normaal, raar joch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het duurde ook echt tering lang voordat ik klaarkwam in je moeder.
Ik kan me ook gedragen als een josti, dat is niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal, raar joch.
Misschien handig als je de OP doorleest (niet dat iemand dat ooit doet). Dit heb ik nl letterlijk gecopy/paste daarvandaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef Smoofie het volgende:
Giel moet opkankeren.
En zijn geen regels daarvoor nater, ga huilie huilie
Ga je stront van je huid afwassenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het duurde ook echt tering lang voordat ik klaarkwam in je moeder.
Ga eens weg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal, raar joch.
Als ik in de OP zet "wijven moeten tieten posten" is jet dan ook een regel?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Misschien handig als je de OP doorleest (niet dat iemand dat ooit doet). Dit heb ik nl letterlijk gecopy/paste daarvandaan
Malawi Cichlidenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh godDus hij is werkelijk weer gedwongen en heeft de zware taak op zich genomen om het getroffen gebied te bezoeken. Dat gaat weer een trillend lipje worden en wat rollende tranen.
Was een grapje joh. Zou alleen maar mooi zijn als het dit jaar weer meer is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Als Enschede meer geldt doneert dan Eindhoven, zou dat triest zijn toch?
Het is te zien ja, wees er trots op joh. Kleuter.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me ook gedragen als een josti, dat is niet zo moeilijk.
Neem jij dan wat zeep voor het zaad op je gezicht?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga je stront van je huid afwassen
Elk jaar hetzelfde gezanik, ze spreken in een SC af welk topic ze gaan verkloten. Ieder z'n hobbies, net als Toos en Anita.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef alors het volgende:
Het zal wel zijn omdat wolfrolf en Evertjan ook zaten te kutten met TTs in VBL. Maar goed het is nu weer 1-1 dan.
Het is gewoon kinderachtig om je er zo aan te storen. Waar gaat dit allemaal over, en dan VBL users beschuldigen van het verpesten van de sfeerquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef alors het volgende:
Het zal wel zijn omdat wolfrolf en Evertjan ook zaten te kutten met TTs in VBL. Maar goed het is nu weer 1-1 dan.
als je een ban krijgt, ik heb je gereport, fijne kerstquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga je stront van je huid afwassen
Neuken??quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
Dit is een minthy adoratie post.
Einde bericht.
In dat geval krijg je het topic over je, omdat je de OP hebt aangepast.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik in de OP zet "wijven moeten tieten posten" is jet dan ook een regel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |