1 minuut sinds de lapo, mafkees.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die 5 minuten waren allang om, duurde echt tering lang.
Ik had niet eens de tijd om na te denken of het wel 5 minuten was, zo snel was het volgende topic er al.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die 5 minuten waren allang om, duurde echt tering lang.
Bauer is een mooier gozer johquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Maar alles gebruiken om tijd van Bauer af te snoepen.
Nee?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders doe je zelf even normaal, wat een taal zeg.
Duurde lang man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik had niet eens de tijd om na te denken of het wel 5 minuten was, zo snel was het volgende topic er al.
Oh godquote:› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Malawi. Bekijk hier zijn reportages terug.
Anders doe je even normaal, raar joch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het duurde ook echt tering lang voordat ik klaarkwam in je moeder.
Ik kan me ook gedragen als een josti, dat is niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal, raar joch.
Misschien handig als je de OP doorleest (niet dat iemand dat ooit doet). Dit heb ik nl letterlijk gecopy/paste daarvandaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef Smoofie het volgende:
Giel moet opkankeren.
En zijn geen regels daarvoor nater, ga huilie huilie
Ga je stront van je huid afwassenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het duurde ook echt tering lang voordat ik klaarkwam in je moeder.
Ga eens weg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal, raar joch.
Als ik in de OP zet "wijven moeten tieten posten" is jet dan ook een regel?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Misschien handig als je de OP doorleest (niet dat iemand dat ooit doet). Dit heb ik nl letterlijk gecopy/paste daarvandaan
Malawi Cichlidenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh godDus hij is werkelijk weer gedwongen en heeft de zware taak op zich genomen om het getroffen gebied te bezoeken. Dat gaat weer een trillend lipje worden en wat rollende tranen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |