Die 5 minuten waren allang om, duurde echt tering lang.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen.
Anders doe je zelf even normaal, wat een taal zeg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
4. Je moet opsodemieteren, graftak. Ga ergens anders de sfeer verpesten met je brutale lapohunt, bergmongool.
Het duurde ook echt tering lang voordat ik klaarkwam in je moeder.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die 5 minuten waren allang om, duurde echt tering lang.
1 minuut sinds de lapo, mafkees.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik had niet eens de tijd om na te denken of het wel 5 minuten was, zo snel was het volgende topic er al.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bauer is een mooier gozer johquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Maar alles gebruiken om tijd van Bauer af te snoepen.
Nee?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders doe je zelf even normaal, wat een taal zeg.
Duurde lang man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik had niet eens de tijd om na te denken of het wel 5 minuten was, zo snel was het volgende topic er al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |